فجر سپاسی بدون سرمربی به دیدار قعر نشین لیگ برتر فوتبال می رود

تیم فجرشهید سپاسی شیراز بدون سرمربی در یک بازی حساس که برای این تیم ارزش ۶ امتیازی دارد به مصاف تیم پدیده مشهد قعرنشین می رود. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: دست اندرکاران تیم فجر پیش از این بازی علی اصغر کلانتری سرمربی این تیم که پس از هشت سال فجر را به لیگ برتر آورده بود را از مسوولیت خود کنار گذاشتند.

بازتاب در شبکه های مجازی

قطع رابطه باشگاه فجر با سرمربی شیرازی این تیم در شبکه های مجازی بازتاب زیادی داشت برخی بر این باور بودند که مشکل عدم نتیجه گیری تیم تنها سرمربی نبوده و زیرا فجر از داشتن بازیکنان تراز اول که بتوانند سرنوست بازی را تغییر بدهند در مضیقه بوده است.

بعد از رفتن کلانتری، مهرزاد معدنچی بازیکن اسبق فجر و پرسپولیس که در کادر فنی حضور داشت به عنوان نفر اول از سوی مدیرعامل باشگاه منصوب شد هر چند معلوم نشد که آیا این مربی جوان تا پایان مسابقات هدایت تیم را بر عهده می گیرد و یا اینکه بعد از بازی مقابل پدیده سرمربی جدید معرفی خواهد شد.

عزم جدی فجری ها برای شکست تیم قعر نشین

بازیکنان تیم فجر به خوبی می دانند که این بازی بسیار مهم و حساس است که با شکست حریف هم نوار ناکامی ها این تیم پاره می شود و هم اینکه فاصله خود را با ۲ تیم انتهای جدول زیاد خواهد کرد و نخستین بُرد خانگی این تیم هم رقم خواهد خورد تا روند نبردن این تیم در ادامه مسابقات بهبود یابد.

اگر چه تیم فجر در نیم فصل لیگ پنج بازیکن جدید به خدمت گرفت اما این تیم برای حضور در لیگ برتر از ابتدا خوب بسته نشده بود و بارها هم به این امر مهم اشاره کردیم چرا که بضاعت مالی باشگاه فجر این اجازه را نمی داد چند بازیکن تراز اول بیاورند.

اما از حمایت خوب سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر نمی توان گذشت که این تیم در زمان مسوولیت او به لیگ برتر آمد و همه گونه پشت این تیم ایستاد.

با این حال تیم فجر برای بازی مقابل پدیده تمام بازیکنان خود را در اختیار دارند و با ارایه یک بازی منطقی و به دور از احساس می توانند تیم حریف را شکست دهند و سه امتیاز مهم و حیاتی را به دست بیاورند.

تیم پدیده با احتیاط بازی خواهد کرد

اما تیم پدیده که از ابتدای شروع مسابقات لیگ با مشکل مواجه بود و بسیاری از بازیکنان این تیم رفتند تا روند نزول این تیم آغاز شود و با وجود گذشت ۲۱ بازی هنوز نتوانسته از قعر جدول جدا شود هر چند آنها این روزها به آب و آتش می زنند تا بتوانند در لیگ برتر بمانند.

این تیم هنوز امیدوار است تا حریفانش در همسایگی امتیاز از دست بدهند و آنها بتوانند خود را را بالا بکشند برای همین جدال در پایین جدول برای بقا بسیار حساس شده است.

تیم هایی که در خطر سقوط هستند

تیم های تراکتور سازی تبریز با ۱۷ امتیاز، فجرسپاسی با ۱۵، نفت مسجد سلیمان با ۱۳ و پدیده مشهد با ۹ امتیاز در خطر سقوط به دسته یک قرار دارند و به نظر می رسد ۲ تیم سقوط کننده در پایان لیگ از بین این چهار تیم باشد و باید منتظر ماند و دید کدام یک از این چهار تیم با لیگ برتر دوره بیست و یکم وداع خواهند کرد.

فجری ها با تیم مسجد سلیمان در شیراز که هنوز تاریخ این بازی اعلام نشده دیدار خواهند کرد که این بازی هم برای تیم فجر بسیار حساس است و باید بازی که ارزش ۶ امتیاز را دارد، حتما ببرد.

دیدار تیم های فجرسپاسی و پدیده مشهد از هفته بیست و دوم لیگ برتر جام خلیج فارس شنبه ۲۱ اسفند در ساعت ۱۶ در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

هم اینک در جدول رده بندی تیم فجر با ۱۵ امتیاز چهاردهم است و تیم پدیده هم با ۹ امتیاز در قهر جدول قرار دارد و خطر سقوط این ۲ تیم را تهدید می کند.

در صدر جدول هم تیم استقلال با ۵۱ امتیاز و بدون شکست از شانس های مسلم قهرمانی است، تیم پرسپولیس با ۴۵ امتیاز و تیم سپاهان هم با ۳۸ امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

در مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران ۱۶ تیم حضور دارند و پس از انجام ۳۰ بازی تکلیف تیم قهرمان مشخص خواهد شد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته یک می شوند.

نفت مسجد سلیمان و پدیده مشهد در انتهای جدول قرار دارند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات