مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز درگذشت جعفر فتاحی را تسلیت گفت

درگذشت جعفر فتاحی، برادر شهید والا مقام علی اصغر فتاحی بزرگ مرد ورزش فارس، استاد اخلاق و از کارمندان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری را تسلیت گفت.

در پیام حمید جورکش آمده است:
زنده‌یاد استاد جعفر فتاحی در دوران نوجوانی فوتبال خود را از کوچه پس کوچه های محله آستانه شروع کرد و در تیم منتخب نوجوانان و جوانان استان در درون دروازه ایستادگی کرد و صاحب عنوان متعدد شد. وی علاوه بر بازیکنی در کلاس داوری نیز شرکت کرد و به جرگه داوران فوتبال کشور پیوست. قضاوتهای مسابقات مهم استان و شیراز همیشه به او سپرده می شد. در همان دوران جوانی به همراه دکتر جعفر سلطانی و سید محمد هادی آیت الهی نسبت به تشکیل تیم شیراز جوان اقدام کردند که خود هم مدیر و مربی آن بود. این مربی اخلاق سالها مربی جوانان و امید فجر شهید سپاسی در مسابقات لیگ برتر کشور بود و سپس به عنوان مربی تیم پیام مخابرات در دسته اول کشور در کنار استاد جمشید غدیری فعالیت کرد. ایشان مدتی نیز به عنوان مسئول کمیته فوتسال شیراز انجام وظیفه کرد و از سال ۷۲ تاکنون نیز به عنوان رئیس انجمن فوتبال شهرداری شیراز، مربی تیم های شهرداری و از پرسنل خدوم سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز بودند.
ایشان در همکاری با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و با حضور در سالن پهلوانان نصیری در خدمت رسانی به شهروندان در واکسیناسیون کرونا نقش فعالی داشتند و متاسفانه در همین همکاری و به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان به جان آفرین سپردند.
اداره کل ارتباطات و امور بین الملل و همه همکاران در مجموعه شهرداری شیراز این ضایعه اندوهناک را به خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و امیدواریم روح ایشان قرین رحمت الهی باشد
راهش پررهرو و یادش گرامی باد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات