رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز:

آثار هنرمندان فارس در بازطراحی فرهنگی شیراز استفاده خواهد شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و معاون شهردار شیراز گفت: از آثار هنرمندان فارس و مجموعه‌های فعال در پارک فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی این استان در باز طراحی فرهنگی شیراز استفاده خواهد شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: مصطفی مشفقیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی فارس جهاددانشگاهی فارس در شیراز گفت: شاهد برپایی نمایشگاهی با قابلیت‌های بالا هستیم که نشان از توانمندی‌های مغفول مانده در این حوزه دارد و باید از این ظرفیت‌ها حمایت جدی انجام شود.
مشفقیان ادامه داد: یکی از مزیت‌های رقابتی و منحصر به فرد شیراز، صنایع فرهنگی، صنایع نرم و صنایع دستی است که حاصل هنر مردم این کلانشهر است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: این سازمان نیز در بازطراحی فرهنگی شهر شیراز و استفاده از المان‌هایی که در جای جای این کلانشهر در آینده‌ای نزدیک با مفاهیم عمیق فرهنگی به کار گرفته خواهد شد، ورود جدی و از هنر هنرمندان در این باره استفاده خواهد کرد.
مشفقیان با بیان اینکه حمایت مستمر از آثار هنرمندانی که در حوزه صنایع فرهنگی و نرم فعالیت می‌کنند، خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا برای تسهیل فضای کسب و کار این دسته از هنرمندان زیرساخت‌هایی ایجاد کنیم تا کسانی که در این عرصه به اشتغالزایی مشغول هستند، بیشترین انتفاع را ببرند.
وی در خصوص چگونگی حمایت و تعامل با پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس نیز گفت: مطالعات زیر ساختی نیاز است تا نیازهای فرهنگی و اجتماعی شهر شیراز بر اساس ظرفیت‌هایی که در پارک وجود دارد را شناسایی و در قالب تفاهم نامه‌هایی، کار را پیش ببریم.
معاون شهردار شیراز همچنین با بیان اینکه شاهد یک آشفتگی و بهم ریختگی بصری در سطح شهر شیراز از جهت المان‌های فرهنگی هستیم، گفت: طرح جامع تبلیغات محیطی و فرهنگی شهر شیراز در فاز مطالعاتی قرار گرفته و براساس آن المان‌ها و مبلمان شهری نظم دهی خواهند شد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات