کسب ۲ مدال طلا در پارادوومیدانی در روز پایانی بازیهای پاراآسیایی

فاطمه امیرزادگانی، یکی از ملی‌پوشان تیم پارادوومیدانی بود که در روز پایانی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، با حریفانش در ماده دوی ۴۰۰ متر کلاس T۱۲ رقابت کرد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: او در این مسابقه با ثبت زمان ۵۹.۸۸ ثانیه که بهترین عملکرد شخصی اش نیز بود، به مقام قهرمانی دست یافت و مدال طلا را به خود اختصاص داد.

امیرزادگانی تا ۱۰۰ متر مانده به پایان در رده دوم قرار داشت، اما با غیرتی مثال زدنی و سرعت بالاتر از حریف خود را به خط پایان رساند و قهرمان شد.

مهرداد مرادی، دونده طلایی ایران در روز پایانی بازی‌های پاراآسیایی

مهرداد مرادی به دومین مدال طلای خود در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو دست یافت.

فینال مسابقه دوی ۴۰۰ متر مردان در کلاس T۱۲ در حالی برگزار شد که مهرداد ملی‌پوش کشورمان در آن حضور داشت.

مرادی که در روزهای گذشته یک مدال طلا نیز کسب کرده بود، در مسابقه امروز با زمان ۴۹.۶۰ ثانیه زودتر از سایر دونده‌ها از خط پایان عبور کرد و قهرمان شد.

مهرداد مرادی، ملی پوش دوومیدانی ایران بعد از کسب مدال طلا در دوی ۴۰۰ متر، کلاس T ۱۲ گفت: فاصله بین مرحله مقدماتی و فینال کم بود و این موضوع باعث شد که فشار زیادی را در فینال تحمل کنم. البته خوشحالم که به طلا ختم شد.

او که در این دوره بازی‌های پاراآسیایی دو مدال طلا به دست آورده، در پاسخ به این سوال که کدام مدال برایت شیرین‌تر است، افزود: قطعا ۴۰۰ متر، چون رشته تخصصی ام است و طبیعتا بیشتر خوشحالم می‌کند.

مرادی ادامه داد: این طلا را به مادرم تقدیم می‌کنم.

قهرمان بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار کرد: از همین حالا تمرکزم روی رقابت‌های بعدی است. رقابت‌های جهانی و پارالمپیک پاریس را در پیش داریم و برنامه‌ریزی‌ام این است که با موفقیت در رقابت‌های جهانی، سهمیه پارالمپیک بگیریم.

امیرزادگانی: حریفم نگرانم کرد/ با برنامه‌ریزی بهتر، آماده رقابت‌های بعدی می‌شوم

فاطمه امیرزادگانی که در دوی ۴۰۰ متر کلاس T۱۲ به مدال طلا رسید، گفت: یک لحظه در مسابقه فکر کردم نمی‌توانم طلا بگیرم. رقیبم خیلی بهتر از مرحله مقدماتی دوید و در طول مسابقه نگران شدم. از پیش بینی من خیلی بهتر بود و خوشحالم که توانستم در این رقابت سنگین به مدال طلا برسم.

او ادامه داد: مدالم را به همه کسانی تقدیم می‌کنم که برایم زحمت کشیدند.

امیرزادگانی در پایان افزود: با برنامه‌ریزی بهتر سعی می‌کنم رکوردهای بهتری ثبت کنم و آماده حضور در رقابت‌های جهانی و بازی‌های پارالمپیک شوم.

دست داوودعلی قاسمی باز هم به مدال نرسید

داوودعلی قاسمی از کسب مدال در مسابقه دوی ۴۰۰ متر مردان در کلاس T۴۷ باز ماند.

در جریان فینال مسابقه دوی ۴۰۰ متر مردان در کلاس T۴۷ که صبح امروز در ورزشگاه هوانگ لونگ شهر هانگژو برگزار شد، داوودعلی قاسمی با هفت حریف از کشورهای فیلیپین، اندونزی (۲ نفر)، سریلانکا، هند (۲ نفر)، قزاقستان مسابقه داد.

قاسمی در این رقابت زمان ۵۲.۳۳ ثانیه را ثبت کرد و در شرایطی که بهترین عملکرد شخصی اش را بر ما گذاشت، به مقام پنجم رسید.

او پیش از این در دوی ۱۰۰ متر کلاس T۴۷ هفتم شده بود.

در پایان این مسابقه ورزشکارانی از چین، ژاپن و اندونزی به مقام های اول تا سوم رسیدند.

اعتراض قاسمی به کلاس بندی
داود علی قاسمی، دونده ایران که در ماده ۴۰۰ متر T۴۷ نتوانست به مدال برسد، گفت: مسابقه بسیار سنگینی بود و فکر نمی‌کردم سطح رقبا تا این حد بالا باشد.

وی افزود: اگر کلاسم تغییر نکرده بود، در همین شرایط هم روی سکو می‌رفتم. کلاس من چیز دیگری است اما با کلاس بندی که انجام شد، ۱۰ کلاس بالاتر رفتم که این موضوع کارم را سخت کرد.»

وی در پایان اظهار کرد: به کلاس بندی اعتراض می‌کنم تا دوباره انجام شود و بتوانم در رقابت‌های بعد با کلاس خودم شرکت کنم. در این صورت هم در رقابت‌های جهانی و هم در المپیک شانس کسب مدال دارم‌.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات