کمیسیون اجتماعی درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت جلسه تشکیل می‌دهد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی از برگزاری جلسه‌ای در این کمیسیون با دعوت اعضای حقوق‌دان شورای نگهبان و نماینده مجمع تشخیص مصلحت نظام جهت رسیدگی به ایرادات این ۲ نهاد به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در روز سه‌شنبه خبر داد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: حسین گودرزی، گفت: با توجه به اعاده طرح ساماندهی کارکنان دولت از سوی شورای نگهبان به مجلس و ایرادات وارده از سوی این شورا و همچنین هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، جهت رفع این ایرادات ظهر روز سه‌شنبه 30 آبان آبان جلسه‌ای با دعوت اعضای حقوقدان شورای نگهبان، نماینده مجمع تشخیص و تعدادی کارشناسان در کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه «عمده موارد مورد نظر شورای نگهبان قبلاً رفع ایراد شدند و صرفاً چند ابهام از سوی این نهاد مطرح شده که قابل حل هستند»، اظهار کرد: دو ایراد از سوی مجمع تشخیص مصلحت درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت مطرح شده است که یکی مربوط به موضوع اسناد بالادستی و چابک سازی و کوچک سازی دولت است و دیگری موضوع بار مالی برای دولت است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی عنوان کرد: طبیعتاً پاسخ‌هایی برای ابهامات و ایرادات وارده به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت وجود دارد و که در جلسه ظهر سه‌شنبه کمیسیون مورد رسیدگی قرار می‌گیرند.

برچسب ها :
 
از   1   رای
1

عکس های خبر

نظرات