آمادگی کامل مخابرات منطقه فارس، جهت سرویس دهی به هم استانی های گرامی و میهمانان نوروزی در ایام تعطیلات نوروز

مهندس ایزدی، مدیر مخابرات منطقه فارس، اظهار داشت: مخابرات منطقه با افزایش ظرفیت شبکه آنتن دهی موبایل در مراکز پر ترافیک و توریستی استان آماده پذیرایی از میهمانان گرامی می باشد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی مخابرات فارس، مهندس ایزدی ضمن اعلام خبر فوق افزود: جهت تداوم ارائه خدمات ارتباطی به شکل مطلوب به مشترکین گرامی، اقدام به تخصیص برنامه زمان بندی جهت فعالیت دفاتر خدمات ارتباطی در تمام نقاط استان نموده و هم استانی های گرامی و میهمانان نوروزی می توانند از خدمات این دفاتر در ایام تعطیل استفاده نمایند.

مدیر مخابرات منطقه، ضمن تاکید بر حضور همکاران فنی جهت رفع خرابی تلفن ثابت و همراه به صورت تمام وقت در طول تعطیلات نوروز، اظهار داشت: هم استانی های گرامی در زمان خرابی تلفن ثابت پس از اطمینان از عدم خرابی داخلی، می توانند با سامانه 20117 تماس حاصل نموده و خرابی تلفن ثابت خود را ثبت نمایند تا در اسرع وقت توسط کارشناسان رفع خرابی، پیگیری گردد.

مهندس ایزدی، در ادامه بیان نمود : مخابرات منطقه با افزایش ظرفیت شبکه آنتن دهی موبایل در مراکز پر ترافیک و توریستی استان آماده پذیرایی از میهمانان گرامی می باشد.

وی افزود: سامانه 9990 از طریق تلفن همراه و 09129990 از طریق تلفن ثابت، به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مشترکین محترم همراه اول می باشد.

 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات