استخدام جدید در آموزش و پرورش

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: از روز جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ فراخوان ثبت‌نام آزمون استخدامی مربیآموزش معلولین منتشر می‌شود.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: حمید طریفی حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به استخدام در شغل مربی امور آموزش معلولین اظهار کرد: برای اولین بار در ۲ دهه اخیر شرایطی برای وزارت آموزش و پرورش فراهم شده است که بتواند جذب نیروی توانبخشی متخصص برای مدارس استثنایی و مراکز داشته باشد.

وی افزود: مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله بهنگام جدیداً ایجاد شده‌اند و حالت ارتقا یافته مراکز مشکلات ویژه یادگیری هستند که ارتقای کارکردی و مأموریتی پیدا کرده‌اند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، با اشاره به نیروهای توانبخشی که در سال‌های گذشته فعالیت داشته اند، خاطرنشان کرد: اکثر این همکاران به سن بازنشستگی رسیده‌اند، یا از سیستم خارج شده‌اند و یا در یکی، دو سال آینده باید بازنشسته شوند و جایگزین کردن آنان برای سازمان چالش بوده است.

طریفی حسینی ادامه داد: هزار ردیف استخدامی توسط سازمان اداری و استخدامی به آموزش و پرورش استثنایی اختصاص داده شده که مجوز آن گرفته شده است و هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

وی با اشاره به زمان ثبت‌نام در آزمون، گفت: از روز جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ فراخوان ثبت‌نام از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس https://hrtc.ir منتشر می‌شود و به مدت ۲ هفته متقاضیان می‌توانند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی تاکید کرد: متقاضیان را تحت عنوان مربی امور آموزش معلولان استخدام می‌کنیم و کاردرمان و گفتاردرمان هستند که قرار است کار توانبخشی را انجام دهند.

طریفی حسینی با بیان اینکه آزمون استخدامی ۲۰ یا ۲۱ مهر برگزار می‌شود، گفت: ۱۷ مهرماه کارت ورود به جلسه آزمون منتشر می‌شود، مکان و ساعت برگزاری و حوزه امتحانی در کارت ورود به جلسه متقاضیان مشخص می‌شود و آزمون به صورت متمرکز در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۴۰ درصد نمره آزمون است که شرط ورود به مرحله ارزیابی تکمیلی است و ۶۰ درصد هم از طریق ارزیابی تکمیلی خواهد بود که نمره متقاضیان تعیین می‌شود، ضمن اینکه از نظر توزیع جنسیتی، مردان و زنان به یک نسبت می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات