طرح بهسازی ۱۰ هزار و ۷۴۱ واحد مسکونی در فارس به بهره‌برداری رسید

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس گفت: در هفته دولت امسال ۱۰ هزار و ۷۴۱ واحد مسکونی در قالب طرح بهسازی مسکن روستایی و واحدهای آسیب دیده از حوادث سال گذشته به بهره برداری رسید. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: عطا الله زمانی، شنبه با بیان اینکه دراین هفته شاهد افتتاح ۱۰ هزار و ۳۶۴ واحد مسکونی بهسازی شده در روستاها بودیم افزود: این واحد های مسکونی با بهره گیری از ۸۷۰۵ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره و آورده متقاضیان بهسازی شده است . نیمی از این اعتبارات آورده متقاضیان و نیم دیگر آن تسهیلات کم بهره است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس اضافه کرد: همچنین در هفته دولت شاهد افتتاح و بهره برداری از ۳۷۷ واحد مسکونی آسیب دیده از حوادث و سیل و زلزله بوده ایم ، این طرح ها در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و کلیه روستاها اجرا شده است.

زمانی اضافه کرد : ۳۱۶ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره و آورده متقاضیان برای بهسازی و ترمیم خسارت های این واحد های مسکونی هزینه شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس ادامه داد : در هفته دولت امسال ۱۲ طرح هادی و توسعه و عمران روستایی در مناطق مختلف این استان نیز افتتاح شده است ، این طرح ها با بهره گیری از ۶۳۰ میلیون ریال اعتبارات استانی ، ۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبارات ملی اجرا شده و ۲ هزار و ۸۱۴ خانوار روستایی از مزایای آن بهره مند شدند.

زمانی ادامه داد : طرح های هادی و توسعه روستایی در شهرستان های آباده ، داراب ، رستم ، زرین دشت ، ممسنی ، سروستان ، سپیدان ، شیراز ، لامرد و کوهچنار افتتاح شده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات