تلوبیون و ایران‌صدا برای مشترکان مخابرات رایگان شد

مهندس مجید‌ سلطانی در دیدار با پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا‌و‌سیمای جمهوری اسلامی ایران، ضمن تأکید بر هم‌افزایی شرکت مخابرات و سازمان صداو سیما به‌ویژه بر بستر فضای مجازی گفت: «بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که امروز بین شرکت و سازمان به امضا رسید، استفاده از تلوبیون و ایران‌صدا برای مشترکان مخابرات از ۲۲ بهمن‌ماه جاری رایگان شد.» 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی در این دیدار با برشمردن زمینه‌های مشترک همکاری، اهمیت صداوسیما را در رساندن محتوا و اهمیت مخابرات را در تهیه بستر لازم برای ارتباطات بسیار مهم و حیاتی عنوان کرد.

وی افزود: اکنون بر اساس آخرین آمار، حدود ۲۰۰ هزار کیلومتر فیبر نوری در حوزه‌های شهری، بین‌شهری و روستایی داریم.

مدیرعامل شرکت مخابرات همچنین اعلام کرد: تنها در یکی‌دو سال اخیر، حدود ۱۷ هزار کیلومتر توسعه در لایه دسترسی فراهم کرده‌ایم.

مهندس سلطانی تصریح کرد: ۶۰ درصد بازار باند پهن ثابت کشور با حدود ۶ میلیون خانوار در اختیار شرکت مخابرات است که با فناوری‌های مبتنی بر سیم مسی و فیبر نوری، بالاترین سطح خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهیم.

وی افزود: اکنون در مجموعه مخابرات با اجرایی‌شدن طرح «نجما» از پارسال، توسعه فیبر نوری در نقاط مختلف کشور، به وضعیت مناسبی رسیده و علاوه بر آن، طبق تفاهمنامه UNSP با وزارت ارتباطات، هشت و نیم میلیون پوشش بر طبق این طرح تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه این دیدار گفت: مردم وقتی با کیفیت خوب مواجه شوند، استقبال مناسبی هم می‌کنند که گواه آن، حضور فناوری FTTH و دایری فیبر نوری حتی در بسیاری از روستاهاست.

وی افزود: شرکت مخابرات ایران و سازمان صداو سیما، دغدغه‌هایی از یک جنس در حوزه ارتباطات و فضای مجازی دارند که ارائه کارهای زیرساختی توسط مجموعه مخابرات و ارائه محتوا بر این بستر توسط صداوسیما می‌تواند یکی از بهترین پایه‌های همکاری و ارائه خدمات مشترک و زیرساختی به‌ویژه در فضای مجازی، توسط دو مجموعه باشد.

در این دیدار «داوود زارعیان» معاون تجاری و خدمات مشتریان، «سید میثم سیدصالحی» معاون فناوری اطلاعات، «یوسف شکوری» معاون راهبرد و کسب‌وکار و «حامد شیخ‌پور» مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران نیز حضور داشتند و نکاتی را درباره چگونگی همکاری‌های آتی بین طرفین تشریح کردند 

برچسب ها :
 
از   2   رای
1.5

عکس های خبر

نظرات