خیرین با عشق و اعتماد آمدند

همایش گلریزان موسسه نرجس شیراز برگزارشد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: همایش گلریزان موسسه خیریه مردمی نرجس شیراز با استقبال پرشور خیرین که نشان از عشق واعتماد نیک اندیشان به این مؤسسه مردم نهاد است روز شنبه هجدم فروردین ماه در هتل بزرگ شیراز برگزار شد.

این همایش خیرخواهانه باهدف تامین نیازهای مالی و تجهیزاتی مراکز توانبخشی و نگهداری کودکان و همچنین تکمیل پروژه های درحال ساخت درمانی، آموزشی و نگهداری
معلول سرای نرجس با ضیافت افطاری که به همت نیکوکاران تدارک دیده شده بود آغاز شد.

استقبال مثبت و پرشور نیک اندیشان و خیرین که همواره یاور و یاور این مؤسسه هستند در فضایی معنوی و صمیمانه نشان از عشق و اعتمادی است که سالها خیرین مؤسسه به مجموعه مدیریتی و کارکنان آن در ارائه خدمات به کودکان معلول ذهنی و جسمی دارند.

در این آیین خیرخواهانه اجرای هنرمندانه کودکانی که با تلاش شبانه روزی مجموعه های روانشناسی، کاردرمانی ، گفتاردرمانی و سایر بخش های فرهنگی مؤسسه به این مرحله از توانمندی رسیده بودند مورد تحسین نیکوکاران حاضر در مراسم قرار گرفت.

مدیرعامل موسسه نرجس شیراز در این همایش ضمن ارائه گزارش بیست و هشت ساله مؤسسه در بخش های درآمدی، هزینه ای و سرمایه گذاری بیان داشت: رشد و پیشرفت‌ مؤسسه نرجس و توسعه بخش ها و مراکز آن نتیجه اعتماد و حمایت خیرین به این مجموعه مردم نهاد است.

بهاءالدینی گفت: از آغازین روز فعالیت مؤسسه تا به امروز همواره با ارائه گزارش عملکرد به خیرین در پی شفافیت سازی و آگاهی بخشی در خصوص فعالیت مؤسسه در همه زمینه ها بوده ایم زیرا که همواره خیرین ،حامیان و مردم رابعد از خداوند متعال بهترین ناظر در روند فعالیت خود می دانیم.

وی با تقدیر از مجموعه مدیریت هتل بزرگ شیراز که میزبانی همایش را بر عهده داشتند، از اصحاب رسانه خواست تا ضمن بازدید از بخش های موسسه نرجس با اطلاع رسانی صحیح، آگاهانه و منصفانه در خصوص فعالیت های این خیریه، رسالت خبری خود را به نحو احسنت انجام دهند.

در این همایش دکتر اسکندری از اساتید برجسته دانشگاه شیراز نیز طی سخنانی به اهمیت فعالیت و سختی کار کارکنان نرجس شیراز در خدمتگزاری به کودکان معلول پرداخت و بر همراهی و یاری هرچه بیشتر نیک اندیشان با مؤسسه نرجس تاکید کرد.

در حاشیه این همایش نیک اندیشان با پذیرفتن تامین بخشی از تجهیزات مورد نیاز مراکز نرجس با بازدید از غرفه های صنایع دستی کودکان نرجس که در محل همایش برپا شده بود ، محصولات این فرشتگان آسمانی را با همت عالی خریداری کردند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات