شرکت ژرف نگر با هدف توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در تلکام۲۰۲۳ حضور دارد

شرکت ژرف نگر با هدف توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در عالی ترین سطوح کیفی و خدماتی کشوردر بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تلکام حضور دارد.  

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، شرکت ژرف نگر که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ در زمینه های مشاوره، طراحی، آموزش و اجرای سیستم‌های نرم افزاری و شبکه های گسترده دیتا آغاز کرده است به عنوان یکی از شرکت های گروه مخابرات و ابلاغ سازمان پدافند غیر عامل کشور مبنی بر “شبکه های زیرساختی کشور که در سطح بندی های حیاتی، حساس و مهم تعریف می شوند، باید از شبکه های ناامن جدا بوده و در شبکه های داخلی اقدام به تبادل اطلاعات نمایند” موفق به ایجاد و راه اندازی شبکه و سرویس امن نورونتا شده است.

همچنین، این شرکت با ایجاد «شبکۀ سازمانی نورونتا» با ویژگی های شبکۀ اختصاصی و منفک از شبکه های عمومی، منابع غیر اشتراکی و تضمین کیفیت (SLA) ،گستردگی شبکه در سطح کشور پهنای باند نامحدود بر بستر فیبر نوری، پشتیبانی شبانه‌روزی ۷*۲۴ و پنل اختصاصی مشتریان گامی بی‌سابقه و استوار در جهت پیشبرد مشخصه‌های حرفه‌ای در شبکه‌های ملی کشور برداشته است.

شرکت ژرف نگر در رقابتی فشرده با شرکت‌های آمریکایی و اروپایی موفق به دریافت تائیدیه برای راه اندازی شبکه دسترسی دیتا از طرف شرکت مخابرات ایران در کل کشور شد که با توجه به امنیت، کیفیت، پهنای باند اختصاصی و متقارن ارائه شده به مشتریان و نگهداری منحصر به‌فرد بر بستر شبکه Tellabs موجب شد تا سال ۱۳۹۵ یک شبکه سراسری در اکثر مراکز مخابراتی با قریب ۳۰ هزار کاربر از جمله شبکه مالی و اعتباری (بانکی)، امنیتی، وزارتی، خدماتی بهره برداری گردد.

همچنین، نورونتا یک شبکه کاملا اختصاصی ملی و بسیار امن است که به صورت مجزا از شبکه‌های مخابرات ایران، توسط شرکت ژرف نگر طراحی شده است و بر اساس نیاز شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهاد‌های ملی به یک فضای ایمن برای برقراری ارتباط امن در سطوح بسیار گسترده در راستای سرویس دهی به مشتریان حکومتی ، مالی و تجاری پی‌ریزی شده است.

گفتنی ست، نورونتا محصول مشترک شرکت مخابرات ایران و شرکت امید ژرف نگر که یکی از پیمانکاران صنعت فاوا در ایران است و به واسطه قرارداد BOT با شرکت مخابرات ایران وارد همکاری شده است. این شبکه در حال حاضر تنها شبکه موجود در ایران است که می تواند به مشتریان خود SLA تضمین شده ارائه کند. از طرفی در طراحی این شرکت ، تجهیزات منحصر به فرد و اختصاصی بکار رفته است که قابلیت ارائه SLA را در سطوح برنز، نقره، طلا و الماس در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات