فارس به صادرکننده آلومینیوم، کربنات سدیم و فولاد تبدیل شد

استاندار فارس گفت: با اقدامات انجام شده برای ایجاد اشتغال در شهرستان ها و روستاهای فارس هفت شهرک صنعتی در استان ایجاد شده و برای نخستین بار فارس به صادرکننده آلومینیوم، کربنات سدیم و فولاد تبدیل شده که نشان از رشد صنعتی استان است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: عنایت الله رحیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت گفت: تمام تلاش خود را کرده ایم تا پروژه های نیمه تمام در هفته دولت در استان فارس به اتمام برسد.

استاندار فارس افزود: در هفته دولت امسال ۹۱۹ پروژه در استان فارس با بیش از ۲۴ هزار و ۹۰۲ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: در زمینه آب شرب شهرها و روستاها ۱۵ پروژه، ۴۷ پروژه در زمینه بزرگراه ها، راه های اصلی، فرعی، روستایی و عشایری، ۱۲۳ پروژه در زمینه فضاهای فرهنگی، آموزشی و هنری، ۵۶ پروژه امور بهداشت و درمانی، در زمینه امور برق رسانی ۳۲ پروژه و در زمینه عمران شهری و روستایی ۶۰ پروژه در هفته دولت امسال در استان به بهره برداری می رسد.

رحیمی اعلام کرد: سایر پروژه ها شامل ۱۵۷ پروژه مسکن شهری و روستایی، ۳۳ پروژه ورزشی، ۲۵۱ پروژه در زمینه طرح های تولیدی و اشتغالزایی در بخش های مختلف کشاورزی، گردشگری و خدمات و ۱۴۵ پروژه در زمینه پروژه های زیربنایی، رفاهی و خدماتی در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اقدامات مطلوبی که در ۲ سال اخیر در شهر صدرا انجام شده بیان کرد: نمود این اقدامات موثر شامل بزرگراه شهید سلیمانی، تعریض ورودی دوم شهر صدرا، ترمیم ورودی اول، فاضلاب شرق صدرا، کتابخانه، مدرسه، ورزشگاه و ... بوده است.

رحیمی ادامه داد: با اقدامات انجام شده برای ایجاد اشتغال در شهرستان ها و روستاهای فارس هفت شهرک صنعتی در استان ایجاد شده و برای نخستین بار فارس به صادرکننده آلومینیوم، کربنات سدیم و فولاد تبدیل شده که نشان از رشد صنعتی استان است.

وی اضافه کرد: آزادراه شیراز-اصفهان تا کنون پیشرفت ۹۴ درصدی داشته و دولت سهم مالی خود را در خصوص آن پرداخت کرده است و شریک پروژه اگر منابع خود را تامین کند به زودی این آزادراه افتتاح خواهد شد.

استاندار فارس با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ورزش و رشد فارس در عرصه های ورزشی گفت: پیروزی تیم فجر سپاسی و کسب مدال طلای المپیک در کشتی و ... نمود این پیشرفت ها است.

وی ادامه داد: استان فارس در حوزه کشاورزی دانش بنیان در کشور پیشرو است و به سمت کشت گیاهان کم آب بر با هدف حفظ سفره های زیرزمینی حرکت کرده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات