جوجیستوکار جهرمی مدال طلای مسابقات آسیایی ابوظبی را کسب کرد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گفت: حبیب رنجبر ورزشکار جهرمی مقام نخست مسابقات ورزش رزمی جوجیتسو قهرمانی آسیا را از آن خود کرد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: عبدالرحیم خداجو، افزود: در پایان پنجمین دوره رقابت‌های جوجیتسو قهرمانی آسیا حبیب رنجبر عضو تیم ملی جوجیتسو کشورمان در وزن ۹۴ کیلوگرم با ضربه فنی کردن دو ورزشکار عراقی و هندی، شکست ١٢ بر ۵ ورزشکار ازبکستانی و ۴-١۶رقیب قزاقستانی خود به فینال این پیکارها راه یافت.

وی اظهار کرد: رنجبر شامگاه گذشته در فینال نیز با شکست رقیب تایلندی خود با نتیجه ١۴به٧ به نشان طلا و عنوان قهرمانی این مسابقات رسید.

وی بیان کرد: در این مسابقات ١٨ تیم از قاره آسیا حضور داشتند که ورزشکاران در استایل‌های جوجیتسو برزیلی، فایت و کنتاکت جوجیتسو با هم به رقابت پرداختند.

پنجمین دوره رقابت‌های جوجیتسو قهرمانی آسیا از ۲۱ شهریور ماه به مدت یک هفته در شهر ابوظبی امارات برگزار شد و تیم ملی کشورمان در این مسابقات به مقام سوم دست یافت.

تیم ملی جوجیستو کشورمان بعد از غیبت چهارساله در مسابقات جهانی با ترکیب ۱۱ ورزشکار مرد در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این رقابت‌ها حضور داشت.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات