مدیر عامل شرکت برق منطقه‎ای فارس:

برق تاسیسات خط دوم آبرسانی به شیراز تامین شد

مدیر عامل شرکت برق منطقه‎ای فارس گفت: برق مورد نیاز برای تاسیسات خط دوم آبرسانی به شیراز تامین شده و شرایط برای بهره‌برداری از این تاسیسات فراهم است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: مهندس یدالله حقیقی روز چهارشنبه در بازدید از خط دوم آبرسانی از سد درودزن به شیراز افزود: هم اینک برق تصفیه خانه تامین و مشکلات پیش روی خط دوم انتقال آب به کلانشهر شیراز که در حوزه تامین برق بوده مرتفع شده است.
وی، با اشاره به ضرورت تامین برق ایستگاه تقویت فشار تاسیسات آبرسانی ادامه داد: با تدبیر و درایت متخصصان و مهندسان شرکت برق منطقه‌ای فارس، تامین برق در شرایط مختلف بررسی و مطالعه شده و به گونه ای که خللی در کارکرد ایستگاه‌های تقویت فشار ایجاد نشود امکانات تامین و انتقال برق برنامه‌ریزی شده و برای آن راهکار اندیشیده شده است که قطع برق در مسیر ایستگاه‌ها رخ ندهد.
او اظهار داشت: همچنین طی یک اقدام جهادگونه با نصب ایستگاه برق جدید و افزایش ظرفیت ایستگاه پمپاژ در طول مسیر برنامه‌ریزی شده تا ایستگاه‌های تقویت فشار آب در خط دوم انتقال آب به شیراز همیشه و همواره برق دار باشند.
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای فارس گفت : تمام موارد احتمالی چالش برانگیز از جمله تامین برق در نقاط اوج مصرف تابستانی، امکان ایجاد اختلال در کارکرد دیزل ژنراتورها برای تامین برق تاسیسات آبرسانی برای تامین آب پایدار بررسی و مطالعه شده است .
پروژه خط دوم انتقال آب شرب از سد درودزن به کلانشهر شیراز با طول خط انتقال ۷۷ کیلومتر تا مخازن معالی از جنس لوله فولادی در قطرهای ۱۴۰۰ تا ۱۸۰۰ میلیمتر و دارای تصفیه خانه و ایستگاه پمپاژ هر کدام به ظرفیت سه متر مکعب در ثانیه و به ارتفاع ۲۵۰ متر و تونلی به طول ۱۲ کیلومتر است که تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات