تکلیف سرمربی تیم‌ملی یکشنبه مشخص می‌شود

مطبوعات فارس: جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو برای بررسی عملکرد کادرفنی تیم ملی تکواندو در مسابقات جهانی مکزیک روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

کمیته فنی فدراسیون تکواندو صبح روز یکشنبه 4 دی‌ماه برای بررسی عملکرد کادرفنی تیم ملی تکواندو در مسابقات جحهانی مکزیک برگزار خواهد شد.
در این جلسه قرار است در خصوص ادامه یا قطع همکاری بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو پسران و مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان تصمیم‌گیری صورت گیرد.
بیست و پنجمین دوره مسابقات جهانی تکواندو 29 آبان ماه در "گوادالاخار" مکزیک به پایان رسید و تکواندوکاران کشورمان تنها موفق به کسب سه مدال برنز در بخش مردان شدند و در مجموع مسابقات در جایگاه هجدهم قرار گرفتند. در این مسابقات ملی‌پوشان دختران کشورمان پس از سه دوره پیاپی مدال‌آوری، دست خالی مسابقات را ترک کردند.
شنیده می‌شود نظر رئیس فدراسیون تکواندو بر تداوم همکاری با بیژن مقانلو و مینو مداح تا پایان رقابت‌های المپیک 2024 پاریس است، اما برخی از اعضای کمیته فنی بر لزوم تغییرات در بخش مردان و بانوان با یکدیگر اختلاف نظر دارند.
با توجه به تعویق یک ساله بیست و پنجمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان قرار است بیست و ششمین دوره این مسابقات نیز در سال 2023 در "باکو" آذربایجان برگزار شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات