مرگ مشکوک جوان نخبه المپیادی

بازپرس جنایی دستور تحقیقات در رابطه با مرگ مشکوک پسر نخبه و دارنده مدال طلای المپیک ریاضی را صادر کرد.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: ۸ مرداد امسال خبر مرگ مشکوک پسر ۱۶ ساله‌ای به نام محمد به بازپرس محمدمهدی براعه اعلام شد. بدنبال گزارش این خبر تحقیقات آغاز شد و معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی حکایت از آن داشت که پسر نوجوان بر اثر مصرف قرص برنج جانش را از دست داده است.

وقتی نظریه پزشکی قانونی اعلام شد، خانواده او به دادسرای امور جنایی تهران رفته و خواهان رسیدگی به پرونده شدند. آن‌ها مدعی بودند مرگ پسرشان عادی نبوده است و موضوع مشکوک است.

برادر محمد در این رابطه به خبرنگار «ایران» گفت: برادرم مدال طلای المپیاد ریاضی را داشت و قرار بود برای ادامه تحصیل به آلمان برود. او شب حادثه از خانه خارج شد تا برای عزاداری به هیأت برود. او از مغازه نزدیک خانه مقداری لواشک خریده بود، اما نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاد که ساعتی بعد به ما زنگ زدند و گفتند حال برادرم وخیم است. زمانی که به او رسیدیم، به سختی حرف می‌زد و پیراهن تنش خیس بود. او با دست اشاره کرد و گفت دو قرص ضددرد خورده‌ام.

مرد جوانی در آنجا بود که به ما پوکه قرصی را نشان داد و گفت، برادرت این قرص‌ها را خورده است، اما بعد از آن وقتی سراغ پوکه قرص را گرفتیم، گفت آن را دور انداخته است. این مرد در تمام مراحل با ما بود و چهره نگران و پریشانی داشت. ما تصور می‌کنیم که او در مرگ برادرم نقش داشته و قرص برنج را هم او به برادرم داده است.

با شکایت مرد جوان که به همراه پدرش در دادسرا حضور داشتند، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران، دستور تحقیقات در رابطه با شناسایی هویت مرد ناشناس و علت مرگ مرموز پسر نوجوان را صادر کرد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات