حضور ۱۰ هزار نفر در آزمون استخدامی بانک شهر

مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک شهر اعلام کرد که امروز در کشور بالغ بر ۱۰ هزار متقاضی در آزمون استخدامی این بانک شرکت کردند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: سید نجیب حسینی جمعه ۶ خرداد در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی بانک شهر که توسط جهاددانشگاهی فارس در شیراز برگزار می‌شد، به خبرنگاران گفت: این اولین آزمون استخدامی بانک شهر طی حداقل 5 سال اخیر است.

حسینی خاطرنشان کرد: برگزاری آزمون استخدامی، با هدف ایجاد یک بانک اطلاعاتی مناسب در راستای تامین نیروی انسانی متخصص در حوزه‌های مختلف و مرتبط با بانکداری در دستور کار قرار گرفت و با همکاری جهاددانشگاهی عملیاتی شده است.

مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک شهر با یادآوری اینکه از سه ماه قبل، مقدمات برگزاری این آزمون در تعامل با سازمان سنجش و جهاددانشگاهی در کشور، پایه ریزی و آماده شد، گفت: با توجه به تجربه و توان جهاددانشگاهی، این آژمون در کشور، به شکل مطلوبی برگزار شد.

حسینی با یادآوری اینکه این آژمون همزمان در ۵ شهر شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و تهران برگزار شد، ضمن قدردانی از جهاددانشگاهی استان فارس، با اشاره به بازدیدش از حوزه‌های برگزاری آزمون استخدامی بانک شهر در شیراز، گفت: به حمدالله با درایت جهاددانشگاهی، این آزمون در شرایطی کامل مناسب برگزار شد.

وی اضافه کرد: از بین حدود ۱۰ هزار متقاضی شرکت کننده در این آزمون، حدود ۵۰ درصد متقاضیان مربوط به تهران و مابقی مربوط به چهارشهر کشور، بوده است.

حسینی با بیان اینکه، تعداد سه برابر ظرفیت مد نظر برای جذب نیرو، اعلام نتیجه خواهد شد، گفت: اطلاعات این آزمون در یک بانک نگهداری و از آنها برای تامین نیروهای تخصصی، در رشته‌های حقوق، بانکداری، آی تی و ... استفاده خواهد شد.

او با اشاره به اینکه مصاحبه علمی و تخصصی، برای قبول شدگان این آزمون و قبل از جذب، برگزار خواهد شد، گفت: جهاددانشگاهی، یکی از نهادهای تخصصی و قابل اعتماد نظام و مردم است که همواره در عرصه‌های مختلف، فعالیتهای علمی، تخصصی را برعهده داشته و به خوبی انجام داده است.

تلاش بانک شهر برای عمل به مسئولیت اجتماعی

مدیر سرپرستی بانک شهر منطقه فارس نیز گفت: بانک شهر، نگاه و رویکرد توسعه‌ای داشته و این ظرفیت مدام در حال افزایش و توسعه است.

محمدتقی ناظمی با قدردانی از جهاددانشگاهی فارس، خاطرنشان کرد که آزمون استخدامی این بانک در شیراز، در محیطی آرام و مناسب برگزار شد.

ناظمی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف اجتماعی بانک شهر، ایفای نقش در حوزه اشتغال آنهم در سالیست که به نام اشتغالزایی نامیده شده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات