٩ هزار اصله درخت در پارک کوهستانی قندیلی شیراز کاشته شد

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: ٩ هزار اصله درخت در ۲۵ هکتار از پارک کوهستانی قندیلی شیراز شامل درختان زیتون، سرو نقره‌ای، زبان گنجشک، داغداغان، ارغوان، ایلان، طاووسی و انجیر کاشته شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ایرنا، افسانه خواست خدایی یکشنبه در حاشیه جلسه علنی شورای شهر شیراز با اشاره به بازدید مدیران شهری این کلانشهر ۱۸ آذرماه ۱۴۰۰ از پروژه پارک کوهستانی قندیلی به خبرنگاران گفت: با هدف توسعه فضای سبز شهر شیراز، عملیات آبرسانی به پروژه پارک کوهستانی قندیلی بلوار شهید چمران اجرا شده است.

وی افزود: با اجرای این عملیات، زمینه مناسب برای ادامه کاشت درختان و توسعه فضای سبز این پروژه فراهم شده است و شاهد ارتقای منظر زیبای شهری و مکان تفریح و ورزش شهروندان شیرازی خواهیم بود.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز اضافه کرد: ٩ هزار اصله درخت در ۲۵ هکتار از این پارک کوهستانی شامل درختان زیتون، سرو نقره ای، زبان گنجشک، داغداغان، ارغوان، ایلان، طاووسی و انجیر کاشته شده است.

وی اعلام کرد: یک هزار و ٢٠٠ متر لوله گذاری در پارک کوهستانی قندیلی نیز اجرا شده و با استفاده از لوله های بلااستفاده پروژه کیان آباد در این پروژه، عملیات با کمترین هزینه اجرایی شده است.

پارک و پیاده راه قندیلی در محله پشت مُله از محلات مرفه نشین شیراز واقع شده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات