هدیه 15 میلیارد تومانی «رونالدو» به مناسبت کریسمس!

مطبوعات فارس: کریستیانو رونالدو ممکن است از لحاظ حرفه‌ای سال سختی را پشت سر گذاشته باشد اما همسرش جورجینا رودریگز کریسمس فوق‌العاده‌ای را برای او رقم زده و یک رولزرویس به این ستاره پرتغالی فوتبال هدیه داده است.

به گزارش چرخان، جورجینا که چند وقت پیش به مناسبت تولد 37 سالگی رونالدو یک کادیلاک اسکالید ESV به او هدیه داده بود، حالا یک بار دیگر با هدیه کردن خودرویی گران‌قیمت، همسر خود را غافلگیر کرده است. در ویدئویی که دو روز پیش در اینستاگرام جورجینا منتشر شد، یک رولزرویس سفیدرنگ با روبان و پاپیون قرمزرنگ دیده می‌شود.

به نظر می‌رسد رونالدو واقعاً به این هدیه گران‌قیمت نیاز داشته است چون امسال برای این فوتبالیست پرتغالی از لحاظ حرفه‌ای خیلی سخت بود. وی اوایل سال 2022 به دلیل اختلافات، تیم منچستر یونایتد را ترک کرد و در جام جهانی 2022 نیز با تیم پرتغال در مرحله یک‌چهارم نهایی حذف شد.

در ویدئویی که جورجینا منتشر کرده، رونالدو از دیدن این هدیه غافلگیر می‌شود. سپس آن‌ها زمان را تلف نکرده و هردو به همراه فرزندانشان سوار رولزرویس می‌شوند. علاوه بر این خودرو، جورجینا برای فرزندان خود هم هدایایی را تدارک دیده است. در این کریسمس، بچه‌های کوچک‌تر دوچرخه گرفتند و به پسر بزرگ یعنی کریستیانو جونیور 12 ساله نیز یک شبیه‌ساز مسابقه‌ای هدیه داده شد.

رولزرویس Dawn چه خودرویی است؟
رولزرویسی که جورجینا به رونالدو هدیه داده، داون (Dawn) نام دارد و خودرویی کانورتیبل است. این رولزرویس در بیرون طرح دورنگ سفید و نقره‌ای داشته و در داخل از تودوزی سفید بهره می‌برد. داون تنها مدل کانورتیبل در سبد محصولات کنونی رولزرویس محسوب می‌شود و به‌زودی در اوایل سال 2023 تولید آن بدون معرفی جانشین مستقیم خاتمه خواهد یافت.

قدرت داون
این خودرو به یک پیشرانه 6.6 لیتری V12 توئین توربو مجهز است که 570 اسب بخار قدرت و 820 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

هرچند داون خودروی بسیار لوکسی است و در آن همه‌چیز روی تجمل و راحتی تمرکز دارد اما به لطف پیشرانه دوازده سیلندر قدرتمند، از عملکرد چشمگیری هم برخوردار است به‌گونه‌ای که ظرف تنها 4.9 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

البته همه این‌ها هرگز ارزان به دست نمی‌آید و قیمت داون از 360 هزار دلار معادل 14 تا 15 میلیارد تومان آغاز می‌شود. این موضوع اما برای کسی مثل جورجینا که به لطف شغلش یعنی مدلینگ و اینفلوئنسر شبکه‌های اجتماعی ثروت خالص 10 میلیون دلاری دارد قطعاً اهمیتی نخواهد داشت.

علاوه بر کادیلاک اسکالید و رولزرویس داون، جورجینا قبلاً در اوایل سال 2020 نیز به مناسبت تولد 35 سالگی رونالدو یک مرسدس C63 AMG برابوس مشکی هدیه داد. این ستارهٔ مشهور فوتبال که در حال حاضر یک بازیکن آزاد محسوب می‌شود و ظاهراً در آستانه توافق برای یک قرارداد تاریخی 210 میلیون دلاری با باشگاه فوتبال النصر عربستان سعودی است، یکی از گران‌ترین کلکسیون‌های خودرو را در بین همه فوتبالیست‌های جهان در اختیار دارد.

در کلکسیون او با ارزش حدودی 20 میلیون دلار، خودروهای مختلفی دیده می‌شود که ازجمله آن‌ها می‌توان به لامبورگینی اوروس، لامبورگینی اونتادور، رولزرویس کولینان، رولزرویس فانتوم دراپهد، مک‌لارن MP4-12C، فراری 599 GTO، مرسدس بنز SLS AMG، بنتلی فلاینگ اسپار و آستون‌مارتین DBX اشاره کرد.

علاوه بر این، رونالدو خودروهای گران‌تری هم دارد که مهم‌ترین آن‌ها چند بوگاتی ازجمله شیرون و ویرون اسپرت ویتس هستند. همچنین شایعه شده است که این بازیکن سابق منچستر یونایتد 9 میلیون دلار را صرف خرید یک بوگاتی چنتودیچی بعلاوه یک مک‌لارن سنا و یک فراری مونزا SP2 کرده است. حال به این کلکسیون یک رولزرویس داون هم اضافه می‌شود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات