مهندس سید صالحی درنمایشگاه تلکام :

رویکرد فناوری محور مخابرات با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال

مهندس سید صالحی با بیان رویکرد فناوری محور مخابرات با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال تاکید کرد: به منظور توسعه ارتباطات در کشور تمام نهادهای تصمیم گیر هرچه زودتر باید برتحول دیجیتال و اتصال پذیری متمرکز شده و حوزه آی سی تی کشور را به نقطه مطلوب برساند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ستاد خبری مخابرات در نمایشگاه تلکام، معاون فناوری اطلاعات شرکت گفت: مخابرات ایران در حوزه فناوری گام های بلند و سرنوشت سازی برداشته است که بخشی از نتایج آن در سال جاری و بخش عمده ی آن در سال های آتی بری مشترکین مخابرات که در کاستی ها که نسبت به فضای این صنعت در دنیا وجود داشته است وفادار بوده اند، به منصه ظهور می رسد.

سیدصالحی گفت: مخابرات ایران لوکوموتیو صنعت ICT کشور است و در این حوزه در مخابرات مجموعه ای از دارایی های شرکت که به بخش وسیعی از جامعه سرویس ارائه می دهد انکار ناپذیر است.

وی افزود: حضور پررنگ مخابرات در نمایشگاه و برگزاری رویدادها به پویایی شرکت منجر می شود. همچنین با توجه به شرایطی که در دنیا با مسئله تلکام مواجهه هستیم امکان تعامل بیشتر با مخاطبین ومشتریان برقرار می شود.

معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران، اذعان داشت: با کمک بخش خصوصی به صورت ویژه که بخشی از بدنه کشور است و با همکاری بخش های کوچکتر که چابک تر عمل می کند خدمات بیشتری به مشتریان عرضه می شود.

سید صالحی با دسته بندی ذی نفعان خدمات مخابرات افزود: در شرکت مخابرات ذی نفعان متعددی داریم که بخشی از آن ها B2C هستند و از امکانات مخابرات استفاده می کنند و به بخشی از آن ها باید سرویس های به کارکنان ارائه شود و بخشی از آن ها در حوزه داخلی فناوری اطلاعات و خدمات واپلیکیشن های کاربردی است که باید زیرساخت فراهم کنیم.

وی همچنین با تاکید برتنوع خدمات مخابرات خاطر نشان کرد: شرکت مخابرات ۱۴۰ سامانه دارد که بخشی از فعالیت های این زنجیره توسط پیمانکاران و بخشی توسط شرکت عملیاتی می شود.

سید صالحی گفت: ویژگی نمایشگاه تلکام امسال تغییر و تحول در جنس گروه مخابرات و تغییر ورود به حوزه ارائه خدمت به مردم است.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات با اشاره به هدف حضور در نمایشگاه تلکام گفت: صنعت آی سی تی یک جریان جدی است که با همیار ی مسئولین و اقدام موثر در سرمایه گذاری در این بخش می توانیم همگام با دنیا به توسعه این صنعت کمک کنیم و با توسعه زیرساخت در لایه های سرویس و خدمات، ایجاد نیاز کنیم .

وی در زمینه تعدیل تعرفه ها خاطر نشان کرد: اگر تعرفه ها بدون توجه به شرایط بازار و افزایش هزینه ها در صنعت مخابرات تغییر نکند از فضای رقابتی جا خواهیم ماند که منجر به عدم توسعه این فناوری و در پی آن عدم امکان ارائه خدمات متنوع و جدیدتر خواهد شد.

سیدصالحی با بیان وابستگی جدی صنعت تلکام به محیط اذعان داشت: اگر صنعتی بتواند نقشه ذهنی خود را تغییر دهد و نوع نگاه را به خدمت تغییر دهد و خدمات جدید متناسب به بازار و نیاز مخاطب ارائه دهد می تواتد در شرایط بازار زنده بماندو اگر نتواند مطابق با جریانات توسعه در دنیا حرکت کند نمی تواند اثر گذار باشد.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گفت: امیدواریم در تحولات جدید در حوزه آی تی در منطقه اثر گذار باشیم و سرویس ها و خدمات خود را در منطقه گسترش دهیم.

برچسب ها :
 
از   3   رای
2.5

عکس های خبر

نظرات