گروه مخابرات ایران با رویکرد توسعه اقتصاد دیجیتال در بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه تلکام حضوری فعال دارد

مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران اظهارداشت: شرکت مخابرات ایران به عنوان قدیمی ترین برند حوزه ارتباطی کشور با رویکردی نوین و مبتنی بر هوشمندسازی، با حضور شرکت های مختلف تحت پوشش گروه مخابرات ایران و با شعار “مخابرات، توسعه اقتصاد دیجیتال” در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تلکام حضوری فعال و تاثیرگذار خواهد داشت. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس محمدرضا بیدخام ضمن اعلام مطلب فوق افزود: گروه مخابرات متشکل از چندین شرکت فعال در حوزه های مختلف ارتباطی و مخابراتی که غالبا در حوزه فعالیتی خود صاحب سبک و توانمندی هستند و تجربه سالها حضور در صنعت مخابرات و فناوری های ارتباطی را به یادگار دارند، تشکیل شده و امسال پس از وقفه ای در برگزاری نمایشگاه، با توانمندی های جدید و ابتکارات فناورانه و دانش بنیان در ایران تلکام ۲۰۲۳ حضور به هم می رسانند.

وی افزود: شعار امسال نمایشگاه بر مبنای تحول دیجیتال و اتصال پذیری بنا نهاده شده است. تحول دیجیتال حاصل از توسعه نظامات کلیدی نوآوری و تقویت همکاری با ذی نفعان ملی و شرکای بین المللی و تسریع بهره برداری از فرصت‌های تحول در بخش فناوری است.

مهندس بیدخام گفت: توسعه اقتصاد دیجیتال با اعمال اهرم تغییرات فناوری و افزایش تأثیر و پایداری ابتکارات ملی برای ایجاد تأثیرات پایدار و متوازن، از شاخص ترین موارد در ورود قدرتمندانه کشورمان و تمام اپراتورهای مخابراتی به مرحله تحول دیجیتال و اتصال پذیری است.

مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران اظهارداشت: گروه مخابرات ایران با حضور شرکت های مخابرات ایران، ، گروه کارخانجات شهید قندی ، شرکت شسکام ، شرکت خدمات اول مخابرات، شرکت کاراشاپ ، شرکت امید ژرف نگر ، شرکت تهران سیمین فر ، شرکت نوران ارتباطات پایدار ، شرکت بهینه پردازش سپهر پارس و مجتمع صنعتی رفسنجان، شرکت افرانت، شرکت پیشتازان، هاست ایران و شرکت ژرف نگر در سالن هفت نمایشگاه بین المللی تلکام، دستاوردها و محصولات فناورانه و متنوع خود را به عموم علاقه مندان عرضه می کنند.

وی تاکید کرد: گروه مخابرات ایران، جامع ترین گروه مخابراتی در کشور است که تلاش دارد با استفاده از تحول دیجیتال و ارائه سرویس های مبتنی بر هوشمندسازی و اینترنت اشیا، بیشترین ارزش آفرینی را به ارمغان بیاورد، بر این اساس این گروه آخرین دستاوردهای صنعت ارتباطات، مخابرات و فناوری اطلاعات را همراه با ایده های جدید در عرصه های دانش بنیان و فناوری های در حال گسترش مانند فیبرنوری و فناوری نسل پنجم اینترنت را در نمایشگاه تلکام به مشتاقان و علاقه مندان این حوزه ، ارائه می دهد.

مهندس بیدخام یادآور شد: شرکت های بزرگ و تخصصی اکنون در بخش ICT نگاه ویژه ای دارند و گروه مخابرات نیز در حال حاضر به مرحله ای رسیده است که می تواند با استفاده از حجم وسیع دیتا و زیرساخت های خود در سراسر کشور، و با اتکا به نوآوری و ارائه سرویس های مبتنی بر هوشمندسازی و تحولات دیجیتال ، حوزه ICT را به عنوان یک بخش درآمدزا و تقویت کننده تبدیل کند.

وی افزود: نمایشگاه ایران تلکام به صورت بین المللی و با هدف ایجاد فضایی مناسب برای تبادل اطلاعات و انتقال تکنولوژی روز توسط دست اندرکاران بخش های خصوصی و دولتی، استادان و دانش پژوهان این رشته ومعرفی دستاوردها ی علمی ، پژوهشی و صنعتی جهان در زمینه صنعت مخابرات و فناوری اطلاعات با آخرین دستاوردها و توانمندی های کشورمان در این زمینه ، از سال ۱۳۷۹ تا کنون در حال برگزاری است.

گفتنی است نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران با حضور۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی به مساحت ۱۱ هزار متر مربع در سالن های ۵و۶ و۷و۸ و ۹و ۱۰ و۱۱ از دوم تا پنجم دی ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات