به مناسبت بازگشایی مدارس:

شرکت مخابرات ۲۰۰۰ بسته لوازم التحریر در کشور توزیع کرد

همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و در راستای کمک به دانش آموزان محروم کشور توزیع بسته لوازم التحریر و اقلام کمک تحصیلی در دوبخش ابتدایی و دبیرستان ،توسط این شرکت در مدارس روستاهای محروم کشور صورت گرفت .  

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، امسال نیز همچون سال های گذشته ، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس تعداد ۲۰۰۰ بسته لوازم التحریر و اقلام کمک تحصیلی در دوبخش ابتدایی و دبیرستان ،توسط این شرکت در مدارس روستاهای محروم کشور توزیع گردید.

بر اساس این خبر ، تهیه و توزیع بسته های لوازم التحریر، در راستای ترویج علم و دانش و به منظور عمل به اصل مسئولیت اجتماعی،توسط شرکت مخابرات ایران درسراسر کشور صورت می گیرد .

این گزارش همچنین می افزاید : این شرکت همواره تمایل دارد در راستای محرومیت زادیی و عدالت به عنوان بخشی از تعهد اجتماعی خود،.به کودکان و نسل آینده ساز کشور کمک نماید تا آنها تنها به دلیل کمبودهای مالی از تحصیل بازنمانند و هم زمان با تحصیل مهارت هایی کسب کنند که می تواند در آینده شغلی آنها بسیار موثر باشد. به همین منظور تمامی زیرساخت‌های مورد نیاز اپراتور‌های مختلف، برای ارائه خدمات ارتباطی به مشتریان و شبکه شاد را تامین می‌کند. 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات