کشف ۹۰۰ لیتر مشروبات الکلی در دانشگاه علوم پزشکی ایران

از یک آزمایشگاه اجاره‌ای در دانشگاه علوم پزشکی ایران حدود ۹۰۰ لیتر مشروبات الکلی کشف شده است.

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از تسنیم، اخیراً برخی نهادهای نظارتی از یک آزمایشگاه اجاره‌ای در دانشگاه علوم پزشکی ایران حدود 900 لیتر مشروبات الکلی کشف و با مجرمان در این زمینه برخورد کرده‌اند.

بنا بر این گزارش، بخشی از فضای داخل دانشگاه علوم پزشکی ایران که آزمایشگاه بوده برای مدتی در اجاره یک پیمانکار قرار داشته و این پیمانکار در غفلت نظارتی مسئولان دانشگاه، از این محل برای تولید مشروبات الکلی و فروش آن در بیرون استفاده می کرده است.

برخی اساتید و دانشجویان دانشگاه پس از اطلاع از این تخلف، آن را با نهادهای نظارتی بیرون دانشگاه در میان می‌گذارند و با ورود آنها با این اقدام تخلف و تجهیزات مربوطه از دانشگاه خارج می‌شود.

این اتفاق و ضعف نظارتی مسئولان ارشد دانشگاه علوم پزشکی ایران تعجب بسیاری را در این دانشگاه در پی داشته و حالا سوال این است که چگونه می‌توان دور از چشمان عوامل مسئول در دانشگاه چنین تخلف بزرگی را مرتکب شد؟

آیا مدیران ارشد و نیز مسئولان نظارتی در دانشگاه علوم پزشکی ایران به وظایف خود برای جلوگیری از چنین مسئله‌ای به درستی عمل کرده‌اند؟ و آیا وزارت بهداشت در این زمینه توضیحات لازم را از آن دریافت کرده است؟

برچسب ها :
 
از   1   رای
2

عکس های خبر

نظرات