عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در بیست ودومین نمایشگاه تلکام :

ارتباطات کشور بدون مخابرات ایران بی معناست

مهندس علی اصغر طراوتی، عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با حضور در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۱، در گفت وگو با رسانه « تی وی ما» به نقش تاثیرگذار شرکت مخابرات ایران در برگزاری باشکوه تلکام اشاره کرد وگفت : این شرکت به عنوان بزرگترین اپراتور ارتباطی در کشور و پیشران در حوزه ارتباطات ثابت ، در برگزاری هرچه باشکوه تر تلکام ها نقش بسزایی دارد. به گونه ای که می توان ارتباطات کشور را بدون مخابرات ایران بی معنا دانست .

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ستاد خبری نمایشگاه تلکام ۲۰۲۱، مهندس علی اصغر طراوتی ، ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت : شرکت مخابرات ایران برای کسب وکارهای نو و همچنین شرکت های دانش بنیان نیز می تواند تاثیرگذار باشد . به طوری که می تواند با سازماندهی مناسب از ظرفیت های دانشی و تحقیقاتی و فناوری استارتاپ ها استفاده کند.
وی همچنین به تعامل دو سویه مخابرات ایران و استارتاپ ها نیز تاکید کرد وگفت: همچنین استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان نیز می بایست با ظرفیت های زیرساختی شرکت مخابرات ایران برای آینده کسب وکار خود استفاده کنند و از سویی شرکت مخابرات ایران نیز می تواند با استفاده از سرویس های جدید استارتاپ ها برای رشد ارتباطات ثابت و سیار کشور اقدام کند.

برچسب ها :
 
از   1   رای
3

عکس های خبر

نظرات