برگزاری آزمون دانشجویان مقطع ارشد دانشگاه پیام نور در استان فارس به صورت حضوری

شرایط برگزاری آزمون های حضوری برای دانشجویان مقطع ارشد دانشگاه پیام نور در استان فارس فراهم شد.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: رییس دانشگاه پیام نور استان فارس با اعلام این خبر گفت: با مجوز ستاد ملی کرونا و تصمیم سازمان مرکزی دانشگاه، آزمون های پایانی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در کشور به صورت حضوری در مراکز و واحدهای دانشگاه برگزار خواهد شد.
دکتر محمدحسن صیف که در نشست ویدئوکنفرانس برگزاری آزمون های پایانی با حضور معاون آموزشی دانشگاه پیام نور کشور و اعضای ستادهای امتحانات در سطح کشور سخن می گفت، اظهار داشت: پس از ۲ سال برگزاری آزمون ها به صورت آنلاین به خاطر شیوع کرونا، هم اکنون زیرساخت لازم برای برگزاری آزمون های مکانیزه و کاغذی در ۴۰ مرکز و واحد این دانشگاه در استان فارس فراهم است.
وی خاطر نشان ساخت: اولویت برگزاری آزمون های حضوری در مراکز و واحدها به شیوه مکانیزه است که هم اکنون ۷۲۸ دستگاه رایانه در ۲۲ مرکز و واحد برای برگزاری این شیوه آزمونی در نظر گرفته شده است که توان برگزاری ۲ هزار و ۱۸۴ نفر/آزمون در یک روز را دارند.
دکتر صیف اضافه کرد : در ۱۸ واحدی هم که زیرساخت آزمون های مکانیزه ندارند ، آزمون های حضوری به صورت کاغذی برگزار خواهد شد.
رییس دانشگاه پیام نور استان فارس همچنین اعلام کرد با همت و تلاشهای صورت گرفته هم اکنون هیچ نمره اعلام نشده دانشجویان مربوط به ۵ نیمسال گذشته در تمام مقاطع وجود ندارد.
گفتنی است آزمون های پایانی دانشجویان مقطع کارشناسی و دکتری دانشگاه پیام نور به صورت الکترونیکی و آزمون های مقطع کارشناسی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
امکان تغییر محل آزمون ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد از اول آذر تا ۹ آذر ۱۴۰۰ در سامانه گلستان امکان پذیر است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات