۹۵ درصد تخت های ویژه بیمارستان های فارس اشغال است

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: ۳۶ درصد تست های کرونا در استان مثبت می شود و ۹۵ درصد تخت های ویژه در استان اشغال است و مردم باید دستورالعمل های مقابله با کرونا را جدی بگیرند زیرا هنوز روند بیماری در استان همچنان صعودی است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: عبدالرضا قاسم پور، در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به آمار تجمعی بازرسی و نظارت در سطح استان از ابتدای شیوع کرونا تا ۳۰ مرداد جاری گفت: در این مدت به ۳۴ هزار و ۶۷۹ صنف اخطار داده شده و یک هزار و ۳۵۰ واحد صنفی پلمب شده است.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا افزود: در این مدت ۱۷۱ هزار و ۵۹ خودرو عودت داده شده و ۵۶۶ هزار و ۱۵۴ خودروی متخلف نیز جریمه شده اند.

معاون استاندار فارس اضافه کرد: در بازدید از ادارات استان نیز ۲۱۰ تذکر کتبی در این ایام داده شده و هفت مورد به هیئت تخلفات اداری معرفی شده اند.

وی با اشاره به تداوم تعطیلی ها بیان کرد: منع تردد بین استانی که به صورت سراسری اجرا می شود از ابتدا تا ۵ شهریور پیش بینی شده بود که تا همین زمان تداوم خواهد داشت اما تعطیلی ادارات و مشاغل غیر ضروری به تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا بستگی دارد.

قاسم پور ادامه داد: ۳۶ درصد تست های کرونا در استان مثبت می شود و ۹۵ درصد تخت های ویژه در استان اشغال است و مردم باید دستورالعمل های مقابله با کرونا را جدی بگیرند زیرا هنوز روند بیماری در استان همچنان صعودی است.

وی تاکید کرد: به دلیل نوع ویروس دامنه پیک این بار گسترده است و انجام واکسن موجب کاهش فوتی ها خواهد شد و روزانه در فارس حداکثر ۳۰ هزار دز واکسن تزریق می شود.

قاسم پور تصریح کرد: مدارس نیز تا زمانی که تمهیدات لازم انجام نشده بازگشایی نمی شود و بستگی به شرایط استان تا آغاز بازگشایی مدارس دارد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات