به مناسبت آغاز دهه فاطمیه

شهرداری شیراز اقدام به اهتزار پرچم عزا در پنج نقطه از شهر کرده است

شهرداری شیراز به مناسبت آغاز دهه فاطمیه و گرامیداشت شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) اقدام به اهتزار پرچم عزا در پنج نقطه از شهر کرده است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: آرش فرج زاده قائم مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز ضمن اعلام این خبر گفت: شهرداری و حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری شیراز در آغاز دهه فاطمیه در مقابل حرم مطهر حضرت سیدعلاالدین حسین (ع)، دروازه قرآن، پل امام حسن مجتبی (ع)، بوستان سایه و بوستان کوی وحدت اقدام به برافراشتن پرچم عزا کرده است.
مهندس فرج زاده با اشاره به فضاسازی ها و سیاه پوش کردن شهر به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: شهرداری شیراز با به اهتزاز درآوردن پرچم عزا، شهروندان سومین حرم اهل بیت (ع) را در ایام عزاداری همراهی می کند.
معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در حاشیه آیین اهتزاز پرچم عزای فاطمی در ۵ نقطه مرکزی شهر شیراز گفت: فضاسازی‌های شهری و مجموعه اقدامات فرهنگی صورت گرفته در ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) باید با تکیه و تاکید بر استفاده حداکثری از توان مردمی و در شان سومین حرم اهل بیت(ع) باشد.
مصطفی مشفقیان ادامه داد: اگر متولیان عرصه فرهنگ عملکردی صحیح و سیاست‌گذاری عقلانی داشته باشند، فرهنگ ناب شیعی و معارف اهل بیت(ع) به درستی به نسل های بعد منتقل خواهد شد و سازمان فرهنگی شهرداری نیز با توجه به ماموریت و وظیفه ذاتی خود با تمام توان برای رسیدن به این مهم تلاش می‌کند.
لازم به ذکر است که در آیین اهتزاز پرچم‌های سوگواری فاطمی، تولیت آستان مقدس سیدعلاالدین حسین (ع)، شهردار شیراز و جمعی از مدیران شهری حضور داشتند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات