در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای کشور در شیراز مطرح شد؛

برخی از مراکز سازمان انرژی اتمی به شیراز منتقل شود

استاندار فارس از مسئولان سازمان انرژی اتمی کشور خواست که برخی از مراکز این سازمان را به شیراز منتقل کنند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: آیین افتتاحیه پنجاه و ششمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای هسته‌ای کشور امروز، ۲۸ بهمن‌ماه در تالار فجر دانشگاه شیراز برگزار شد.

در این مراسم استاندار فارس، امام جمعه شیراز، معاون سازمان انرژی اتمی، معاون فناوری‌های پیشرفته سازمان انرژی اتمی و معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری این سازمان حضور داشتند.

رئیس دانشگاه شیراز در این مراسم با بیان اینکه یکی از ابرازهایی که منطق ما را مستحکم و زبان‌مان را در دفاع از انقلاب، گویا می‌کند، دستاوردهای عطیم این انقلاب است، افزود: ده‌ها هزار پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف در کشور اجرا شده و یا در حال اجراست که در این میان، یکی از آنها که بسیار برجسته و افتخار آمیز است، دستاوردهای فناوری هسته‌ای است.

برخی از مراکز سازمان انرژی اتمی به شیراز منتقل شود

محمد موذنی افزود: باید دست مریزاد بگوییم به همه کسانی که در این حوزه فعال هستند و یاد و خاطره شهدای این حوزه را هم گرامی می‌داریم.

وی تاکید کرد: فناوری هسته‌ای افتخار آفرین و اقتدار آفرین است و چشم طمع دشمنان را کور می‌کند. بنابراین تمام اقداماتی که برای توسعه این فناوری در کشور در حال انجام است را باید قدر بدانیم و زمینه را برای توسعه بیشتر آن فراهم کنیم.

موذنی ادامه داد: این دستاوردها را باید به جامعه، به‌خصوص به نسل جوان معرفی کنیم، چون شورآفرین است و انگیزه قوی به جوانان ما می‌دهد که در این حوزه تلاششان را ادامه دهند.

رئیس دانشگاه در پایان گفت: برگزاری این نمایشگاه همزمان شد با نزول باران رحمت الهی در شیراز که آن را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم این نمایشگاه هم مثل بارش باران، پر خیر و برکت باشد.

استاندار فارس نیز در صحبتی کوتاه با بیان اینکه ایرانی‌ها اثبات کرده‌اند که در هر جا که فشار بیشتر بوده، همت‌ها و انگیزه‌ها افزایش پیدا کرده و پیشرفت سریع‌تر اتفاق افتاده است، گفت: بزرگترین جلوه این پیشرفت را می‌توانیم در حوزه انرژی هسته‌ای ببینیم و باید قدردان تلاش‌های دست‌اندرکاران این حوزه باشیم.

محمدهادی ایمانیه با ابراز امیدواری نسبت به اینکه افتتاح این نمایشگاه باعث خیر و برکت برای استان فارس، ایران و دنیای اسلام باشد، افزود: امیدواریم با حسن توجه مسئولات سازمان انرژی اتمی کشور، به تدریج بعضی از مراکز این سازمان از تهران و البرز، به شیراز منتقل شود.

به گزارش ایسنا، پس از پایان سخنرانی‌ها، از نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای در تالار کوثر دانشگاه شیراز رونمایی شد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات