اموال مسروقه میلیاردی تحویل آموزش و پرورش فارس شد

سردار رهام‌بخش حبیبی یکشنبه ۲۰ تیر به خبرنگاران گفت: روز گذشته در پی وقوع یک فقره سرقت از آزمایشگاه آموزش و پرورش در شهرستان "اِوَز" در جنوب استان فارس، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. 

مطبوعات فارس/ وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری "۱۱ وحدت" شهرستان اوز بلافاصله وارد عمل شده و با اقدامات هوشمندانه موفق شدند در کمتر از ۲ ساعت هویت سارقان را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطر نشان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی موفق شدند هر ۵ نفر سارقان را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

او با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت از آزمایشگاه اقرار کردند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان اموالی مسروقه به ارزش ۴۲ میلیارد ریال کشف و برابر دستور مقام قضایی تحویل نماینده آموزش و پرورش شد.

حبیبی گفت: اموال کشف شده شامل ۳ دستگاه کولر گازی، ۱۴ عدد میکروسکوپ، ۶ عدد روشویی به همراه شیرآلات، ۴ دستگاه الکترو موتور، یک دستگاه تلویزیون، ۵ عدد صندلی آزمایشگاهی، ۲ عدد الکتروسکوپ، مجموعه گیت فیزیک، جعبه الکترو مغناطیس، سانتریفیوژ، پروژکتور، اسلاید ویدیو، ۳ دستگاه موتور برق آموزشی، ماکت اسکلت انسان، ۲ عدد الکتریسته، آب گرمکن برقی، کیت شیمی و الکترو مغناطیس بوده است.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: این استان برای سارقان، قاچاقچیان و خلافکارانی که امنیت مردم را با مخاطره مواجه کنند، محلی بسیار ناامن است و برخورد پلیس با هرگونه اخلال در نظم و امنیت، مطابق قانون و بسیار قاطع و بدون اغماض است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات