تقدیر شهردار شیراز از همیاران مهربان ترافیک

ورود خیرین به عرصه اقدامات فرهنگی امری مبارک است

شهردار شیراز ضمن تقدیر از همیاران مهربان ترافیک گفت: به همت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز فرصتی فراهم شده که در کنار پلیس راهور از مشارکت همیاران مهربان ترافیک در زمینه تشویق مردم به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی استفاده می شود 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: حیدر اسکندرپور اضافه کرد: در شیراز به عنوان پایتخت فرهنگی ایران و به همت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز، شاهد اقدامات فرهنگی همچون حضور تعدادی از خیرین فرهنگی در تقاطعات مرکزی شهر و تسهیل ترافیک هستیم که این امر موجب ارتقای فرهنگی عابرین پیاده و رانندگان می شود.

وی افزود: اقدام مناسبی که در شیراز انجام شده این است که خیرین در حوزه فرهنگی نیز ورود پیدا کرده اند و از مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز که بانی این کار خیر شده، تقدیر می کنم.

شهردار شیراز ادامه داد: حضور مردم در رده های مختلف سنی در همیاران مهربان ترافیک، این پیام را به ما منتقل می کند که همگی باید قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنیم. اگر عابرین پیاده و رانندگان وسایل نقلیه مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، بخش زیادی از نابسامانی های ترافیکی در شهر و تصادفات کنترل می شود.

اسکندرپور با بیان اینکه شهرداری در کنار مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز است و امکانات زیرساختی را برای آنها فراهم می آورد، افزود: در حوزه ساخت فضاهای فرهنگی و ورزشی طبق تفاهم نامه ای زمین را شهرداری فراهم میکند، خیرین سرمایه گذاری را انجام می دهند و مدیریت و نظارت بر نحوه عملکرد توسط مجمع خیرین شهرساز و فرهنگساز انجام می شود همچون مجموعه ورزشی ماهان در مهدی آباد کتس بس.

براساس این گزارش، بازدید و تقدیر شهردار شیراز از همیاران مهربان ترافیک با حضور جمعی از مدیران شهرداری دکتر قائدی عضو شورای اسلامی شهر و اعضای مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز در چهارراه پیروزی انجام شد. طرح "همیار مهربان ترافیک" با مشارکت پلیس راهور استان فارس، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس نزدیک به ۶ سال و برای اولین بار در سطح کشور در حال اجرا است. بیش از ۳۵۰ نفر در این زمینه از بین شهروندان شهر شیراز و از اقشار مختلف مردم آموزش دیده اند که به صورت داوطلبانه با کمک پلیس به ترافیک شهر کمک می کنند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات