به منظور پیگیری درخواست ها و مشکلات شهروندان انجام گرفت

دیدار دادستان و نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با شهروندان ساکن شهرک شهروز شهر

دادستان شهرستان شیراز، معاون دادستان، نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، شهردار منطقه هفت و معاونین و مسئولان منطقه به منظور پیگیری درخواست ها و مشکلات شهروندان در مسجد و حسینه بقیه الله (عج) در شهرک شهروز شهر حضور یافتند و با شهروندان این شهرک دیدار و گفتگو کردند.

بحرینی دادستان شهرستان شیراز در این دیدار پس از شنیدن درخواست ها و مشکلات شهروندان گفت: در خصوص وضعیت و مشکلات شهروندان ساکن در این منطقه جلسه با حضور متولیان شهرک، شهرداری و مسئولان مربوطه برگزار خواهد شد تا با بررسی مشکلات بتوانیم گامی برای حل مشکلات شهروندان این محله برداریم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه این شهرک توسط سازمان مسکن و شهرسازی و اداره اوقاف در قالب ایجاد شهرک منفصل خصوصی به مستاجرین واگذار شده، تلاش خواهیم کرد در جلسه ای که با حضور مسئولان مربوطه برگزار می کنیم، مشکلات را به حداقل برسانیم.
تذوری نائب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این دیدار گفت: با بازدید ها و جلساتی که با متولیان شهرک برگزار شد، متاسفانه شاهد هستیم از حداقل امکانات مورد نیاز بی بهره مانده اند و در واقع هیچ گونه اقدام موثری برای این شهرک انجام نشده است.
اکبری شهردار منطقه هفت با بیان این مطلب که این شهرک در حوزه خدماتی شهرداری نیست امکان ارائه خدمات قانونی به شهرک نداریم و متولیان شهرک نیز به شهرداری اجازه دخالت در امور شهرک را نمی دهند، ادامه داد: شهرداری خارج از حیطه وظایف قانونی خود و برای کمک به شهروندان این شهرک اقداماتی نظیر بارگیری و حمل زباله، لکه گیری آسفالت خیابان اصلی، تسطیح زمینها و کوچه های باز، پاکسازی و لایروبی جداول و کانال های روباز اطراف شهرک، نگهداری فضای سبز، نصب اسباب بازی کودکان و ...انجام داده است اما باید تعیین تکلیف این شهرک از طریق متولیان و دستگاههای ذیربط استانی و شهرستانی انجام گیرد.
گفتنی است از جمله مشکلات بیان شده شهروندان شهرک شهروز شهر نظیر خدمات زیرساختی، رسیدگی به شهرک و فاقد سند بودن منازل و ... است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات