تاکید ستاد انتخابات کشور بر پایداری ارتباطات شبکه مخابراتی

در بازدید از مرکز عملیات شرکت مخابرات ایران ،دکتر شاه چراغی معاون سیاسی وزیر کشور ،دکتر اسلامی رییس ستاد انتخابات کشور و دکتر شجاعان ییس مرکز فناوری اطلاعات وزارت کشور، به همراه مهندس سلطانی مدیر عامل و معاونان این شرکت از نزدیک در جریان کنترل ، نظارت ومانیتورنیگ شبکه ارتباطی کشور قرار گرفتند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ، مهندس سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات در این بازدید از پایداری و اطمینان این شبکه گفت و افزود : پایداری ترافیک داخلی بسیار بالاست و مصرف آن نیز افزایش یافته به طوری از ۳۰ درصد به ۵۰ درصد استفاده از ترافیک داخلی رسیده است .

وی در ادامه با بیان اینکه سنجش ترافیک و شناسایی تمامی اختلالات شبکه در سراسر کشور در لحظه مرکز عملیات مانیتورینگ میشود اظهارداشت : همه اختلالات که از سراسر کشور گزارش می شود ظرف ۳ ساعت برطرف می شود.

همچنین اعضای ستاد انتخابات کشوردر ادامه بازدید از مرکز نورنتا ، شبکه اختصاصی امن ارتباطات دیدن کردند و مهندس یزدانی مدیر عامل این شرکت گزارشی از وضیعیت این شرکت و نقش آن در الزامات شبکه ملی اطلاعات ، مدیریت شبکه ملی اطلاعات و خدمات این شبکه ارایه کرد .

دکتر شاه چراغی معاون سیاسی وزیر کشوردر حاشیه این بازدید با تاکید به اینکه شرکت مخابرات ایران با حمایت و پشتیبانی دولت می تواند خدمات با کیفیت و مطلوبی ارایه دهد گفت : این شرکت از اول انقلاب و دوران دفاع مقدس تا کنون در مقاطع مختلف نشان داده که در هر زمینه به خوبی به ایفای نقش پرداخته است این موضوع از تعداد شهدای ، رزمندگان ، جانبازان مخابرات به خوبی روشن است .

وی در ادامه با بیان اینکه باورمان این است شرکت مخابرات ایران امسال نیز در برگزاری انتخابات با تمام توان در این عرصه خدمات موثر ارایه و شبکه پایداری را ایجاد می کند اظهار داشت : ستاد انتخابات کشوربا مدیریت خوب مهندس سلطانی وهمکارنش دغدغه ای از نظر ارایه خدمات مخابراتی در طول برگزاری انتخابات ندارد .

وی با تاکید بر حمایت دولت در چارچوب قانون گفت : دولت نیز براساس قوانین حتما شرکت مخابرات را در پیشبرد اهداف بهینه سازی تجهیزات و استفاده از فناوری های جدید کک می کند تا این شرکت در کنار اپراتورهای دیگر در کشور بتواند به ارتباطات در کشور رونق دهد تا جامعه از خدمات مطلو بهره مند شود .

برچسب ها :
 
از   1   رای
2

عکس های خبر

نظرات