دکتر زارع‌پوردر آیین افتتاح طرح‌های مخابراتی:

همدلی و هم‌افزایی وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات، قابل تحسین است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آیین افتتاح طرح‌های شرکت مخابرات ایران به مناسبت دهه فجر با بیان اینکه شرکت مخابرات، برند ماندنی زیرساخت ارتباطات کشور است، گفت: همدلی و هم‌افزایی ایجادشده بین وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات، قابل تحسین و ادامه است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر عیسی زارع‌پور با بیان اینکه توسعه کنونی مخابرات، حاصل دهه‌ها تلاش متخصصین صنعت ارتباطات است، افزود: توسعه ارتباطات ثابت در چند سال گذشته، مغفول مانده بود و با حمایت دولت سیزدهم و تلاش جهادگونه کارکنان و مدیران عالی شرکت مخابرات ایران در حال توسعه روزافزون به‌ویژه در لایه در لایه دسترسی است.

در ادامه این مراسم، پروژه‌های افتتاح شرکت مخابرات ایران به صورت نمادین توسط وزیر ارتباطات به ایجاد شبکه FTTH منطقه خراسان شمالی در شهرستان شیروان، ایجاد شبکه FTTH منطقه لرستان اجرا شد که از جمله آنها پروژه‌های زیر است:

پروژه تجمیع استان خوزستان و پروژه ستادی بهره‌برداری از بخش اکتیو شبکه FTTH بادستور دکتر زارع‌پور.
همچنین افتتاح‌هایی در چهار منطقه به‌صورت نمادین از طریق ویدئوکنفرانس و ارتباط تصویری با دستور دکتر زارع‌پور.
شهر شیروان در استان خراسان شمالی به صورت شاخص و نمونه، طرح پوشش سراسری FTTH در این منطقه مورد افتتاح قرار گرفت و تست سرعت در شهردار شیروان به صورت نمادین با سرعت بالغ بر ۸۰۰ مگابیت بر ثانیه انجام شد.
پروژه حذف مرکز تلفن ثابت در شهرستان نورآباد در راستای دیجیتالی‌شدن امور مخابراتی و ارتباطی در شهرستلان نورآباد استان لرستان به اجرا رسید.
پروژه توسعه زیرساخت‌های شبکه دیتا با راه‌اندازی هفت سوییچ پرظرفیت با هدف توسعه زیرساخت‌های دیتا در شهرستان اهواز به عنوان سومین پروژه در استان خوزستان به مرحله اجرا رسید که پایداری ارتباطات دیتای مخابرات را به دنبال دارد.
چهارمین پروژه مورد افتتاح امروز در بخش ستادی شرکت مخابرات ایران، بهره‌برداری از بخش اکتیو شبکه تلفن ثابت در مرکز مخابرات شهید نهری با تجهیزات تولید داخل و همکاری شرکت کاراتلفن اجرا شد که در راستای تکمیل پروژه فیبر نوری سراسری کشور است.در این بخش سامانه مدیریت شبکه و تجهیزات و دسترسی در مرکز عملیات شبکه مخابرات ایران، به عنوان پروژه ستادی مخابرات به افتتاح رسید.

برچسب ها :
 
از   3   رای
2.75

عکس های خبر

نظرات