فعالان فارس به جشنواره تعاونی‌های برتر فراخوان شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: شرکت‌های تعاونی که قصد شرکت در جشنواره تعاونی‌های برتر در سال ۱۴۰۰ را دارند تا ۱۸ تیرماه جاری (جمعه) فرصت دارند برای بروز رسانی اطلاعات خود از طریق سامانه جامع هوشمند بخش تعاون اقدام کنند. 

مطبوعات فارس/ به نقل از روابط عمومی این اداره کل در گزارش دوشنبه خود به نقل از سهراب مختاری افزود: مهلت به روز رسانی اطلاعات سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون کشور و تکمیل پرسشنامه شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر ۱۸ تیرماه پایان می‌یابد و این زمان تمدید نیز نخواهد شد.


وی ادامه داد: از تاریخ ۱۹ تا ۲۵ تیرماه نیز امکان بررسی برای رد یا تایید اطلاعات پرونده‌های تعاونگران توسط مدیر امور تعاون، رییس اداره ترویج، آموزش، تحقیقات و توسعه تعاونی‌ها و رییس اداره نظارت بر تعاونی‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به عنوان دبیران استانی جشنواره میسر خواهد بود و پس از آن گزارش‌ گیری‌های سامانه برای معرفی تعاونی‌های برتر استانی که بالاترین امتیاز را در هر گرایش کسب کرده‌اند انجام خواهد شد.


او اظهار داشت: پرسشنامه اختصاصی تعاونی‌های برتر نیز برای تعاونی‌ها باز شده و قابل تکمیل کردن است و پیش شرط حضور در لیست تعاونی‌های برتر استانی کسب ۶۵ درصد امتیاز و برای تعاونی‌های برتر ملی کسب ۸۵ درصد امتیاز است.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: تعاونگرانی که قصد رقابت در جشنواره تعاونی‌های برتر را دارند ابتدا وارد سامانه جامع هوشمند بخش تعاون به آدرس taavoni.mcls.gov.ir شده و سپس با مراجعه به منوی رتبه بندی و انتخاب گزینه اطلاعات رتبه بندی، وضعیت رتبه تعاونی خود را در شاخص‌های کمی مشاهده کنند.


مختاری افزود: تعاونگران باید توجه داشته باشند که رتبه براساس خوداظهاری مالی، مدیریت جلسات، مدیریت مجوزها، شاغلین تعاونی، مدیریت اعضاء، مدیریت صادرات و واردات، شکایت‌ها، مدیریت نام تجاری و فرمول و وزن بندی مشخص محاسبه خواهد شد، و تکمیل اطلاعات تعاونی‌ها در بخش‌های ذکر شده در ارتقاء رتبه تعاونی‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات