تشریح جزئیات عملیات آواربرداری و امداد و نجات آتش‌نشانان شیراز در حادثه متروپل آبادان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز جزئیات عملیات آواربرداری و امداد و نجات آتش‌نشانان شیراز در حادثه متروپل آبادان را تشریح کرد.

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز جزئیات عملیات آوار برداری و امداد و نجات آتش‌نشانان شیراز در حادثه متروپل آبادان را تشریح کرد.

محمدهادی قانع در این رابطه بیان کرد: دو تیم واکنش سریع و آواربرداری آتش‌نشانی شیراز که با تجهیزات امدادی با هماهنگی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و مدیریت بحران استانداری به آبادان سفر کرده‌اند، به محض حضور در محل اقدامات خود را با هماهنگی ستاد بحران حادثه ریزش ساختمان متروپل آغاز کردند.

وی با ابراز تاسف از اینکه حجم آوار پایدار نیست و این وضعیت شرایط را برای امدادگران دشوار کرده است، افزود: ساختمان مجاور متروپل تخلیه شده است و با توجه به شرایط موجود، امدادرسانی از چند جبهه در حال انجام است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: مدیریت و آوار برداری ضلع جنوبی ساختمان بر عهده تیم های آتش نشان شیراز بوده و هدف برداشتن آوار و دسترسی به هموطنان گرفتار در زیر آوار است.

قانع با تصریح به شرایط سخت امدادرسانی در متروپل بیان داشت: این حادثه به دلیل تخریب ساختمان ده طبقه عملیات آواربرداری را دچار پیچیدگی های خاصی کرده است.

وی گفت: اقدامات تیم اعزامی از سوی آتش‌نشانی شیراز بر اساس دستورات فرمانده میدان بوده و این تیم‌ها تا پایان عملیات و برقراری ایمنی به تلاش‌های خود ادامه خواهند داد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات