شهردار شیراز:

تمام ابعاد اخلاقی، ورزشی و هنری در ورزش باستانی ایران اسلامی دیده شده است

شهردار شیراز گفت: ورزش باستانی ایران اسلامی، ورزشی غنی است که تمام ابعاد اخلاقی، ورزشی و هنری را در آن دیده‌اند.

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، سید احسان اصنافی در اختتامیه چهارمین نشست سالانه هیئت رئیسه شورای هنرهای رزمی ثبت شده در یونسکو و رویدادهای ملی که در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، با خیر مقدم به ورزشکاران و مسوولانی که از ایران و کشورهای دارای این سبک از ترکیه، آذربایجان، قزاقستان، سنگاپور، کره جنوبی، اندونزی، عراق و ایران حاضر بودند، اظهار کرد: از برگزارکنندگان این آیین که حسن نظر خود را در این فصل از شیراز، بهشت ایران زمین نشان دادند، قدردانی می‌کنیم و آرزوی اقامت به یادماندنی برای مهمانان داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این مراسم با همکاری مجمع مدیریت شهری شیراز (شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز)، هیات ورزش‌های باستانی شهر شیراز و هیات ورزش‌های باستانی ایران برگزار شده است.

شهردار شیراز تصریح کرد: ورزش باستانی ایران اسلامی، ورزشی غنی است که تمام ابعاد اخلاقی، ورزشی و هنری را در آن دیده‌ شده است.

اصنافی گفت: خود این ورزش در بقیه کشورها هم رواج پیدا کرده؛ چنانچه از کشور های دیگر هم حضور بهم رساندند و یک رخداد ورزشی در این فصل زیبای اردیبهشت شیراز رقم خورده است.
وی بیان کرد: این چنین رویدادهایی تاثیر خود را هم بر ترویج فرهنگی، هم جوانمردی و غیرت می‌گذارد و با ترویج در بین سایر کشورها بیانگر فرهنگ غنی ایران اسلامی است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات