اعطای پاداش ۵۰ میلیون تومانی به ورزشکاران المپیکی شیراز

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز، از اعطای پاداش ۵۰ میلیون تومانی به ورزشکاران و قهرمانان شیرازی راه یافته به المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۱ خبر داد. 

مطبوعات افرس/ سیداحمدرضا دستغیب یکشنبه ۲۰ تیرماه در یکصد و شصت و ششمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: حضور این ورزشکاران و قهرمانان باعث افتخار و ستایش است و بر این اساس مبلغ پانصد میلیون ریال به هر یک از ورزشکاران راه یافته و اعزامی به مسابقات مزبور اختصاص می‌یابد.

او با اشاره به نامه شهرداری شیراز مبنی بر پیشنهاد تجلیل از قهرمانان و نام‌آوران ورزشی، تصریح کرد: کمیسیون موضوع حمایت از ورزش کلانشهر شیراز را بررسی کرده و مقرر شد بر اساس اختیارات مندرج در مصوبه مزبور اقدام و نتایج به شورا گزارش شود.

دستغیب افزود: در صورت اصلاح مصوبه، تغییرات طی لایحه به شورا ارائه می‌شود تا مورد بررسی قرار گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به تصمیم صحن علنی شورا مبنی بر بررسی مجدد لایحه شهرداری و طرح اعضای شورا در خصوص حمایت از تیم‌های فوتسال بانوان، گفت: با توجه به عدم اطلاع از وضعیت و موقعیت تیم‌های مزبور، سازمان فرهنگی با استعلام از اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز نتایج بررسی را به کمیسیون ارائه می‌کند.

ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همچنین با اشاره به مصوبه شورا مبنی بر ایجاد آرامستان مشاهیر و فرهنگوران در سه راه دارالرحمه، اظهار کرد: با توجه به لزوم تهیه آیین‌نامه‌ نحوی ارائه خدمات به هنرمندان، فرهنگ‌وران و نام آوران علمی و فرهنگی، طرح از سوی کمیسیون به صحن علنی شورا ارجاع شد و در صورت تصویب راهکار اجرایی آرامستان مشاهیر و فرهنگوران شیراز تبیین خواهد شد.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات