مهندس خلیلی :

افزایش ۳۴ درصدی تعرفه، در ارتقاء کیفیت سرویس ثابت راهگشاست

معاون شبکه شرکت مخابرات ایران، گفت: افزایش ۳۴ درصدی تعرفه اگرچه کافی نیست ولی در ارتقای فناوری به ما کمک می کند تا کاربران بتوانند سرویس بهتری را در حوزه ثابت دریافت کنند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: رضا خلیلی معاون شبکه شرکت مخابرات ایران ، در نشست بررسی و تبادل نظر پیرامون انجام تعهدات اپراتورها برای بهبود کیفیت اینترنت با توجه به تغییرات تعرفه‌ای، اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران در حوزه ثابت پوشش کشوری را برعهده دارد و همه شهرها و روستاها را پوشش می دهد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰ میلیون تلفن و تقریبا ۴۰ میلیون زوج در شبکه حضور دارند که بحث نگهداری و نوسازی را برای شرکت مخابرات ایران سخت و پر هزینه کرده است ، افزود : بحث تامین ظرفیت انتقال در داخل استانها، نرخ ارز و نیروی انسانی نیز وجود دارد، نرخ ارز در تجهیزات خارجی به طور مستقیم و در تجهیزات داخلی به طور غیرمستقیم مشهود است.

معاون فنی شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد: هزینه برق شرکت در سال گذشته ۴۵۰ میلیارد بود که رشد ۶۰ الی ۷۰ درصدی را شاهد بودیم.

مهندس خلیلی اشاره کرد: شرکت مخابرات ایران از سالهای اخیر در بخش سرعت، گذر از ADSL به FTTH و FTTx را در دستور کار دارد و ۳۴ درصد افزایش تعرفه عددی است که در ارتقای فناوری به ما کمک می کند، البته این رقم کافی نیست اما می تواند کمک کننده باشد تا کاربران سرویس بهتری را در حوزه ثابت دریافت کنند. 

برچسب ها :
 
از   2   رای
2

عکس های خبر

نظرات