راز قتل طلافروشان اصفهانی در زندان عادل آباد شیراز نهفته بود

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: قاتل و همدستش که ۳ طلا فروش سیار اصفهانی را در شهرستان کازرون به قتل رسانده بودند به اتهام آدم‌ربایی و سرقت مسلحانه در زندان عادل‌آباد شیراز در حال سپری کردن محکومیت خود بودند.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: سرهنگ کاووس حبیبی روز یکشنبه در این باره گفت: در آخرین روز از تیرماه سال ۹۹ سه نفر به هویت‌های معلوم در حالی که در داخل حیاط باغچه‌ای خواب بوده‌اند به وسیله اسلحه به قتل می‌رسند و از همان لحظات اولیه پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان فارس تحقیقات خود را آغاز و مطلع شدند که هر سه نفر مقتول از طلا فروشان سیار استان اصفهان بوده که برای خرید و فروش طلا به شهرستان کازرون مراجعت کرده بودند و در بازرسی از محل قتل نیز ۴۰۰ گرم طلا در یک کیف کولی درون اتاق باغ کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه هیچ سرنخی از متهمان در صحنه به جا نمانده بود، گفت: ماموران انتظامی پس از گذشت ۳ سال و انجام یک سلسله اقدامات خاص فنی و پلیسی و اطلاعاتی مطلع شدند که قاتل و همدستش به اتهام سرقت مسلحانه و آدم ربایی در زندان عادل آباد شیراز در حال سپری کردن محکومیت خود می‌باشند.

حبیبی ادامه داد: کارآگاهان با هماهنگی قضایی متهمین را از زندان تحویل و پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر قتل سه نفر از طلافروشان سیار به دلیل اختلافات شخصی اقرار کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمین در یکی از روستاهای شهرستان کازرون چهار قبضه اسلحه وینچستر، دولول ساچمه زن و کلت جنگی کشف شد، گفت: قاتل و همدستش پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

شوهر کشی در قیرو کارزین

فرمانده انتظامی قیروکارزین گفت: زنی که با همدستی فردی مذکر، همسر خود را به قتل رسانده و سپس با اسید جسد او را متلاشی کرده بود دستگیر و متهمین روانه دادسرا شدند

سرهنگ قربانعلی روستا یکشنبه در این باره گفت: در پی مفقودی فردی در بیست و سوم مردادماه سال جاری در حوزه شهر "جویم" استان فارس و پیرو آن کشف جسدی در شهرستان قیروکارزین و مطابقت با چهره فرد مفقودی، بررسی موضوع با فرضیه قتل در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی قیروکارزین تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی به همسر مقتول مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی قیروکارزین ادامه داد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی به شهر جویم اعزام و سریعا همسر ۳۵ ساله مقتول را دستگیر و برای پاره‌ای از توضیحات به پلیس اگاهی منتقل کردند.

روستا ادامه داد: متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که به دلیل اختلافات خانوادگی با خوراندن قرص خواب به همسرم، فردی مذکر که از قبل همدیگر را می‌شناختیم به منزل مراجعه و با اسلحه وی را به قتل و برای به جا نگذاشتن هیچ سرنخی، جسد را با خودرو به حوزه استحفاظی شهرستان قیروکارزین انتقال و سپس با اسید آن را سوزاندیم.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با اقدامات تخصصی مطلع شدند که قاتل پس از قتل به شهرستان درگهان متواری شده است که با اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی قیروکارزین با بیان اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: پلیس همواره تلاش می‌کند برای نهادینه کردن نظم و امنیت در جامعه از ظرفیت‌های عظیم مشارکت عمومی استفاده کند؛ لذا برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

شهرستان قیروکارزین در فاصله ۲۱۸ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

برچسب ها :
 
از   2   رای
4.5

عکس های خبر

نظرات