رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر شیراز مطرح کرد؛

مدیریت بهینه حمل‌ونقل در شیراز و تاثیر آن بر کاهش آلایندگی هوا

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر شیراز گفت: در شیراز، میزان آلایندگی هوا در سال گذشته هیچ‌گاه به خط قرمز نرسیده است و به این دلیل تعطیلی در این کلان شهر نداشته‌ایم و این به دلیل مدیریت بهینه در این حوزه است.

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدتقی تذروی در بیست و نهمین نشست کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران به میزبانی شیراز گفت: بیشترین مشکل پس از آسفالت در حوزه حمل‌ونقل است.

وی با بیان اینکه کمیسیو‌ن‌های عمران و حمل‌ و نقل در شورای کلان‌شهر شیراز بر خلاف برخی دیگر کلان‌ شهرها از هم جداست، افزود: این موضوع سبب مدیریت بهتر در حوزه حمل‌ونقل شده است.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر شیراز تصریح کرد: در شیراز، میزان آلایندگی هوا در سال گذشته هیچ‌گاه به خط قرمز نرسیده است و به این دلیل تعطیلی در این کلان شهر نداشته‌ایم و این به دلیل مدیریت بهینه در این حوزه است.

تذروی ادامه داد: باید تعاملات بین استانداری‌ها و کلان‌شهرها بیشتر شود و مصوبات این نشست به هیئت دولت برسد و در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه یک‌سوم جمعیت کل کشور در کلان شهرها هستند، گفت: مدیران باید خدمات حوزه شهری را بر این مبنا انجام و در منابع مدیریتی کلان‌شهرها نیز قرار گیرد.

 

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات