آدم‌ربایان در داراب فارس زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان نوجوان ۱۹ساله از چنگال آدم ربایان رها شد و به آغوش گرم خانواده بازگشت. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: سرهنگ علیرضا نوشاد در روز پنجشنبه باره گفت: در پی ربایش نوجوانی ۱۹ساله در ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری در یکی از محلات بخش "فورگ" داراب، تیمی از کار آگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد سرنشینان یک سواری پژو ۴۰۵ با پلاک مخدوش این نوجوان را ربوده و به سرعت از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی داراب ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع به منظور حفظ جان این فرد، ماموران پلیس آگاهی تلاش گسترده ای را آغاز و مطلع شدند آدم ربایان به دلیل اختلافات مالی با پدر فرد ربوده شده (معامله ناصواب مواد مخدر) او را گروگان گرفته‌اند.

نوشاد تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات میدانی موفق شدند در این خصوص ۲ نفر از آدم‌ ربایان را شناسایی و با استفاده از شیوه و شگردهای خاص پلیسی آنان را کمتر از ۱۷ روز در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: روز گذشته همدستان آدم ربایان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند گروگان را در شهرستان "بندرعباس" رها و فرد ربوده شده خود را به پلیس آگاهی داراب معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه فرد ربوده شده صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده بازگشت، اظهار کرد: متهمان ۲۴ و ۶۰ ساله هستند و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند ، تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر همدستان آنان با جدیت ادامه دارد.

شهرستان داراب در ۲۲۵ کیلومتری شرق شیراز واقع است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات