استعفای سرمربی تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز پذیرفته شد

مدیر رسانه ای باشگاه شهدای قشقایی شیراز اعلام کرد: استعفای مهدی رجب زاده سرمربی این تیم مورد موافقت مدیر عامل این باشگاه قرار گرفت و رسما از این تیم جدا شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: نویدعبداللهی فرد، افزود: رجب زاده طی این مدت برای موفقیت تیم تلاش زیادی انجام داد که جای تشکر دارد.

وی اضافه کرد: تمرینات تیم پس از ۲روز استراحت زیر نظر رشید طهماسبی وصادق کرمی و دیگر اعضای کادر فنی دوباره از سر گرفته شد و این تیم خود را برای مصاف با تیم خیبرخرم آباد که سوم بهمن ماه در شیراز برگزار می شود، آماده می کند.

عبداللهی فرد بیان کرد: در فرصت مناسب سر مربی جدید تیم با تصمیم مدیرعامل باشگاه منصوب خواهد شد.

۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ بود که مهرداد خادمی سرمربی جدید تیم فوتبال شهدای قشقایی شیرازپس از بُرد در نخستین هفته از رقابت های فوتبال دسته یک، با انتشار پُست اینستاگرامی خبر جدایی خود را از این باشگاه اعلام کرد و مورد موافقت قرار گرفت.

اما مهرداد خادمی در اظهار نظری در یکی از سایت های ورزشی علت جدایی خود را از تیم قشقایی اینگونه اعلام کرده بود: من آمده بودم تا در این باشگاه کار کنم اما مدیرعامل این باشگاه به من گفت با مشکلات مالی مواجه هستیم و بودجه ای هم برای هزینه های تیم نداریم، ولی یک مربی است که می تواند پول بیاورد، من‌هم گفتم مشکلی نیست اگر یک مربی با تزریق پول بخواهد هدایت تیمی را بر عهده بگیرد، اصلا مربی نیست.

وقتی رجب زاده آمد

۲۹ مهرماه ۱۴۰۰ سرانجام مهدی رجب زاده که فوتبالش را با تیم فجر شهید سپاسی آغاز کرد و با ذوب آهن اصفهان به پایان رسانده بود به عنوان سرمربی جدید تیم قشقایی شیراز منصوب شد تا نخستین تجربه خود را به عنوان سر مربی آغاز کند.

او کارش را تیم آغاز کرد و نتایج خوبی هم گرفت تا اینکه تیم قشقایی به صدر جدول رفت اما این مربی چهارم دیماه ۱۴۰۰ پس از شکست مقابل مس کرمان با بیان اینکه برخی کارهای تیم درحیطه وظایف من نیست گفت: دیگر نمی توانم ادامه دهم و استعفای خود را از سرمربیگری تیم اعلام می دارم.

پیگیری ناهار و شام به جای کارهای فنی تیم

رجب زاده با اشاره به اینکه وظیفه من کارهای فنی است اما باید پیگیر ناهار و شام بازیکنان باشم، افزود: به جای تمرکز روی مسایل فنی تیم باید دنبال غذای بازیکنان باشم که این امر خنده دار است و دیگر نمی توانم با بازیکنان با خواهش و تمنا از آنها بخواهم که کار کنند.

پس از این وقایع رجب زاده با مدیرعامل این باشگاه مذاکره کرد و در نهایت هم حاضر به ادامه همکاری با تیم قشقایی شد.

روند سقوط تیم و رفتن رجب زاده

اما تیم قشقایی به ناگاه سیر نزولی را آغاز و پس از چندین باخت تا رده هشتم جدول سقوط کرد و به نظر می رسید که کار رجب زاده به عنوان سرمربی با این تیم به اتمام رسیده که این اتفاق افتاد و این بار استعفایش به واقعیت پیوست و مورد موافقت مدیرباشگاه قرار گرفت.

آلترناتیو همیشگی

دراین سال ها که تیم قشقایی تشکیل شده، رشید طهماسبی از یاران وفادار این تیم بوده و به عنوان آلترناتیو بارها سکان هدایت تیمش را بر عهده گرفته است و این برای چندمین بار است که طهماسبی تمرینات تیم را زیر نظر می گیرد.

رکورددار تغییر سرمربی

به نظر می رسد در این فصل از لیگ دسته یک تیم قشقایی شیراز طی ۱۴ بازی تنها تیمی باشد که تا کنون دوبار سرمربی آن تغییر کرده و گام برای تعیین سومین مربی می بردارد.

تیم قشقایی شیراز سوم بهمن ماه در هفته پانزدهم مسابقات فوتبال دسته یک کشور در ورزشگاه حافظیه شیراز میزبان تیم خیبر خرم آباد است رده سوم جدولی است.

تیم قشقایی هم اینک پسی از انجام ۱۴ بازی با ۲۰ امتیاز در رده هشتم جدول است.

در رقابت های فوتبال دسته یک جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و دوم را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.


برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات