مناسب سازی خیابان ها و بوستان های محدوده منطقه هفت برای افراد دارای معلولیت

مناسب سازی معابر، بوستان ها و تردد آسان به ایستگاه های اتوبوس برای افراد دارای معلولیت در سطح منطقه هفت در حال انجام است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: شهردار منطقه هفت در بازدید از بولوار فرصت شیرازی گفت: به منظور تسهیل و ایمنی کامل مسیرها طرح مناسب سازی پیاده روها و ایستگاه های اتوبوس در سطح منطقه هفت اجرا می شود.
قاسم اکبری در این بازدید که همراه با یکی از شهروندان دارای معلولیت انجام شد، افزود: همسطح سازی بوستان های سطح منطقه نیز در دستور کار قرار دارد و تعدادی از بوستان ها و پارک ها نیز عملیات همسطح سازی جهت تردد آسان افراد دارای معلولیت و سالمندان در حال اجرا است.
وی با بیان این مطلب که عملیات مناسب سازی در ضلع شرقی بولوار فرصت شیرازی که در محدوده شهرداری منطقه هفت است، در دستور کار قرار دارد، خاطر نشان کرد: همسطح سازی فضای بوستان ها، اجرای مسیر مناسب برای افراد روشندل، مناسب سازی سرویس های بهداشتی، نصب آبخوری مناسب در بوستان ها، همسطح سازی ایستگاه های اتوبوس و ... از جمله اقداماتی است که در راستای این طرح انجام می شود.
اکبری افزود: متاسفانه در طول مسیر بازدید شاهد پارک خودروها توسط برخی از شهروندان در مسیر تردد ویلچر بودیم که امیدواریم شهروندان به این موضوع توجه داشته باشند و از پارک در مکان های نامناسب خودداری کنند تا این افراد به راحتی بتوانند به مسیر خود ادامه دهند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات