کارکنان مراکز علمی و آموزشی فارس ملزم به تزریق دز دوم واکسن هستند

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: در پنجمین مرحله طرح مدیریت هوشمند مقابله با کرونا، کارکنان مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی ملزم به تزریق دز دوم واکسن کرونا هستند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس به نقل از اسماعیل محبی پور ‌در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اعلام کرد: در این مرحله، ارائه خدمات در مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی به مراجعه کنندگان نیز تنها با ارائه کارت تزریق دز دوم واکسن کرونا امکان پذیر خواهد بود.
او ادامه داد: با توجه به اجباری شدن تزریق دز دوم برای متقاضیان سفرهای هوایی، با هماهنگی با دفاتر هواپیمایی و فراهم شدن زیر ساخت‌های لازم، به افرادی که دز دوم واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند خدمات هوایی ارائه نمی‌شود.
وی ضمن قدردانی از همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع کرونا گفت: همچنان از مردم انتظار داریم که کرونا را جدی بگیرند.
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا، میزان مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا در این استان طی هفته گذشته را یک سوم کشور دانست و گفت: عمده کسانی که طی مدت مذکور جان خود را در اثر ابتلا به کرونا از دست دادند نیز از میان کسانی بوده که دز دوم واکسن را دریافت نکرده بودند.
محبی پور افزود: گسترش سویه اومیکرون نسبت به هفته گذشته فراگیری پنج برابری داشته که با توجه به این روند، ضرورت دارد که دستورالعمل‌های بهداشتی بیش از پیش رعایت شود.
وی در خصوص اتباع بیگانه هم گفت: اتباع غیرمجاز با همکاری نیروی انتظامی و اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری جمع آوری شده و اتباع مجاز هم برای دریافت خدمات ملزم به تزریق دز دوم واکسن و ارائه کارت تزریق هستند.


برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات