پاسخگویی به بیش از 10000 تماس برقرارشده با سامانه 2021 مخابرات منطقه فارس

مهندس ایزدی، مدیر مخابرات منطقه فارس، از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 10000 تماس با سامانه پاسخگوی مردمی مخابرات منطقه فارس " 2021" صورت گرفته است. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه فارس، مهندس ایزدی، اظهار داشت: در راستای مشتری مداری، تکریم ارباب رجوع، رسیدگی به مشکلات مخابراتی مردم شریف استان و پشتیبانی ، حل اختلاف و شکایات مردمی از ابتدای سال جاری تا کنون به بیش از 10000 تماس صورت گرفته با سامانه 2021 پاسخ داده شده است.

مدیر مخابرات منطقه فارس با اشاره اهمیت مشتری مداری در مخابرات اظهار داشت: ارتباط مستقیم با مردم و آگاهی از مشکلات و دغدغه های آنان و اهتمام در رفع مشکلات آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی افزود: سامانه پاسخگوی 2021 نزدیک به 6 سال است که مشغول به کار است و در اداره های مختلف کارشناسانی جهت پاسخگویی به تماس ها مشخص شده اند.

وی با اشاره به اینکه سامانه پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان در راستای خدمت و افزایش رضایتمندی مشتریان راه ‌اندازی شده است، افزود: تمامی مشتریان و همکاران گرامی می‌توانند درخواست‌ها و مسائل خود را از طریق تماس با سامانه 2021 مطرح نمایند

وی خاطر نشان کرد: از جمله درخواست هایی که در تماس با این سامانه مطرح شده است، پیگیری قطعی تلفن، صورتحساب تلفن و نحوه ثبت نام تلفن ثابت می باشد.

برچسب ها :
 
از   1   رای
1

عکس های خبر

نظرات