مربی تیم شنای دختران فارس:

قهرمان ایران شدیم،دریغ از یک تشکر ساده

مربی تیم شنای دختران فارس با بیان اینکه با ۲ شناگر قهرمان ایران شدیم، اعلام کرد: انتظار داشتیم مسئولان هیات به ویژه نایب رییس به پاس این کار بزرگ یک تشکرساده می کردند اما به نظر می رسد این قهرمانی که در یک شرایط سخت کرونایی به دست آمد برای آنها ارزش ندارد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از ایرنا فارس: زهرا حسین زاده نمین که چندین مقام قهرمانی درکارنامه دارد و رکوردارچندین ماده شنای ایران است، افزود: درمسابقات شنای مسافت کوتاه کشوری که ۲۸ آبان ماه به میزبانی شهرری تهران برگزار شد، تیم فارس با ۲ شناگر شرکت کننده برسکوی قهرمانی ایستاد، تیم شهرری دوم شد و تیم پیشتاز تهران هم عنوان سوم کسب کرد.

وی اضافه کرد: شنای استان فارس که همیشه به عنوان پایگاه دوم کشور محسوب می شد هم اینک به دلیل کم توجهی به فراموشی سپرده شده است.

مربی تیم شنای دختران فارس اظهار داشت: به نظر می رسد برای برخی از دست اندرکاران شنای فارس قهرمانی و حرفه ای شدن مهم نیست، شاید به بعد همگانی این رشته بیشتر نگاه می کنند و گرنه بهتر بود از این دو دختر افتخارآفرین برای اینکه روحیه آنها تضعیف نشود، قدردانی و تشویق می شدند.

حسین زاده نمین اضافه کرد: زمانی شنای فارس هم در رده بانوان و هم در رده آقایان در کشور و در مسابقات المپیاد ایرانیان که در دهه ۸۰ برگزار می شد، حرف اول را می زد و حتی اینقدر تعداد مدال های فارس زیاد بود که در رده بندی ارزیابی المپیاد، جور بسیاری از رشته ها را می کشید.

قهرمانی در شرایط سخت کرونایی

ستاره مسابقات شنای المپیاد ایرانیان ادامه داد: در شرایط سخت کرونایی و با وجود مشکلات و با سه شناگر در رده سنی ۱۱ تا ۱۴ سال که یکی از شناگران برای کسب تجربه شرکت کرد و به واقع با ۲ شناگر قهرمان ایران با چهار مدال طلا و ۲ نقره شدیم و ویستا فروزش با ۱۲ سال سن هم بهترین شناگر و ستاره مسابقات شد که این خود یک افتخار بزرگ است.

وی افزود: به دلیل اینکه فارس سال ها بود در رده بانوان مقامی کسب نمی کرد در این رقابت ها هیچ کس امیدی به شناگران فارس نداشت که خدا را شکر توانستیم با دو شناگر قهرمان ایران شویم و این اتفاق مهم زمانی رخ داد که اکثر تیم های شرکت کننده با ۶ شناگر و تیمی کامل راهی این مسابقات شدند.

در شنای فارس حسین زاده ها زیاد هستند

وی گفت:پس از پایان دوران قهرمانی که مدال ها و افتخارات زیادی کسب کردم و هنوز برخی از رکوردهایم دست نخورده باقی مانده است، گفتم تجریه چندین ساله خود را دراختیار استعدادهای فراوان این رشته در استان فارس که گذشته خوبی در شنا دارد و در آن زهرا حسین زاده ها و ویستا فروزش ها زیاد هستند، بگذارم.

مربی تیم شنای دختران فارس: قهرمان ایران شدیم،دریغ از یک تشکر ساده
مادر ویستا فروزش قهرمان شنای ایران: شناگران با چشمانی گریان راهی مسابقات شدند

مادر ویستا فروزش که فرزندش عنوان بهترین شناگر ایران را به خود اختصاص داده و سه طلا و یک نقره کسب کرده است، گفت : نایب رییس هیات به سختی نامه شرکت در مسابقات را صادر کردند تا آنها با چشم های گریان راهی مسابقات شوند.

لاله قنبرزادگان اضافه کرد: ۲ سال در بدترین شرایط کرونایی فرزندم با همکاری مربیش تمرین کرد تا توانست شنای دختران فارس را پس از سال قهرمان ایران کند که این کار بسیار ارزشنمدی است.

مادر این قهرمان ادامه داد: شهرام کمال زاده رییس هیات برای قهرمانان ارزش قایل هستند و انتظار داشتیم که ارزش کار بزرگ این قهرمان که در شرایط سخت به دست آمد، تقدیر می شد.

نایب رییس هیات شنای فارس: محبت کردیم ، لطف کردیم

نایب رییس هیات شنای فارس هم دراین باره، گفت: برای ما اخلاق مهم تر از قهرمانی است واین ورزشکاران زیرنظرهیات نبودند هرچند ما محبت کردیم وبه آنها مجوز شرکت در مسابقات را دادیم.

مریم فیروزبخت ادامه داد: آنها زیر نظرهیات و مربی که ما تعیین کرده بودیم کارنکردند از این رو تخلف محسوب می شود و باید در چارچوب هیات کارها دنبال شود.

وی اضافه کرد: اولیا نمی توانند برای هیات تعیین تکلیف کنند و براساس تشخیص کمیته فنی هیات کارها دنبال می شود.

فیروزبخت درپاسخ به این پرسش که ورزشکاران انتطارداشتند به پاس قهرمانی به آنها تبریک گفته شود، افزود: همین که ما به آنها مجوزشرکت در مسابقات دادیم، لطف کردیم.

رییس هیات شنا فارس: برای هیات بُعد قهرمانی بسیارمهم است

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو فارس هم با بیان اینکه بُعد قهرمانی برای ما مهم است به خبرنگار ایرنا گفت: همه تلاش ما این است که ورزشکاران به مرحله قهرمانی برسند اما باید زیر نظر هیات باشند و ما نظم و انضباط و قهرمانی را با هم می خواهیم.

شهرام کمال زاده ادامه داد: شناگر باید در چارچوب مقررات هیات کارکند ضمن اینکه ما هیات را از رده سیزدهم کشور به رده دوم و سوم رساندیم و برای رسیدن به رتبه یک کشور هم برنامه داریم و می کوشیم این امر مهم رخ دهد.

قهرمانان دختر شنای ایران تجلیل می شوند

رییس هیات شنای فارس ضمن تقدیر از کار بزرگ این شناگران در کشور گفت: برنامه داریم تا در یک مراسم رسمی از این 2 قهرمان تجلیل کنیم.

در رقابت های شنای مسافت کوتاه که ۲۸ آبانماه با نام جام شهر ری به میزبانی این شهر از توابع تهران برگزار شد، تیم فارس با مربیگری زهرا حسین زاده نمین با کسب چهار نشان طلا و ۲ نقره بر سکوی قهرمانی ایستاد.

ویستا فروزش با کسب سه مدال طلا و یک نقره عنوان بهترین شناگر مسابقات را به خود اختصاص داد و رومینا ابراهیمی هم یک نشان طلا و یک نقره کسب تا پس از سال ها دوباره دختران شناگر فارس در کشور مطرح شوند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات