آتش سوزی در کارخانه کاغذسازی شیراز مهار شد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز گفت:آتش نشانان، آتش سوزی ۱۵۰ تن ضایعات کاغذ دپو شده در کارخانه تولید کاغذ واقع در شهرک صنعتی شیراز را مهار کردند.  

پایگاه خبری مطبوعات فارس به نقل از محمدهادی قانع حاکی است: بعدازظهر سه شنبه ۱۱ آبان ماه طی تماس تلفنی یکی از شهروندان به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر رخ دادن آتش سوزی در کارخانه تولید کاغذ واقع در شهرک صنعتی شیراز، آتش نشانان ایستگاه ۱۶ مستقر در شهرک صنعتی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مشاهده شد که در محوطه روباز کارخانه به مساحت تقریبی ۲ هزار متر مربع ۱۵۰ تن ضایعات کاغذ دپو شده به علت نامعلوم دچار آتش سوزی شده است.

قانع با بیان اینکه با توجه به سریع الاشتعال بودن مواد، آتش به سرعت درحال گسترش بود و آتش نشانان مشغول مهار آتش شدند ولی به دلیل حجم زیاد آتش مجددا از مرکز ستاد فرماندهی تقاضای نیروی کمکی شد که با رسیدن آتش نشانان از ایستگاه ۱۸ موفق شدند آتش سوزی را بطور کامل و قبل از سرایت به فضای داخلی کارخانه مهار کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز با بیان اینکه علت این آتش سوزی در دست بررسی است و این حادثه مجروحی نیز در پی نداشته، افزود: آتش نشانان پس از لکه گیری و اطمینان از عدم شعله وری مجدد محل را ترک کردند.

دوهفته پیش(۲۸ مهر ۱۴۰۰) نیز آتش سوزی دیگری در شهرک صنعتی شیراز رخ داد که اعلام شد بخشی از کارخانه تصفیه روغن سوخته واقع در فلکه دوم این شهرک سوخته است.
آن زمان گفته شد علت آتش سوزی کارخانه تصفیه روغن مشخص نیست و بعد از مهار آتش و بررسی کارشناسان اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب ها :
 
از   1   رای
4

عکس های خبر

نظرات