واکسینه بودن رانندگان سرویس مدارس الزامی است

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سرویس های مدارس برای بازگشایی حضوری مدارس آمادگی دارند، گفت: رانندگان سرویس‌های مدارس در صورتی می‌توانند فعالیت کنند که کارت واکسیناسیون داشته باشند.

پایگاه خبری مطبوعات فارس: نورعلی عباسپور چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاحیه اولین مرکز جامع مشاوره تخصصی و آموزش خانواده انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش فارس در شیراز با اعلام افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت سرویس‌های ایاب‌ وذهاب دانش‌آموزان در برخی شهرستان ها و مناطق گفت: برای ثبت‌نام سرویس‌های مدارس با شرکت‌های حمل و نقل هماهنگی شده و خانواده‌ها می‌توانند در مناطقی که بازگشایی مدارس آغاز شده است برای ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش درباره شرایط ثبت‌نام دانش‌آموزان برای سرویس‌های ایاب و ذهاب اظهار کرد: در مناطقی که بازگشایی مدارس آغاز شده یا قرار است به زودی آغاز شود، خانواده‌ها می‌توانند برای ثبت‌نام دانش آموزان به منظور استفاده از سرویس‌های ایاب و ذهاب اقدام کنند.

عباسپور ادامه داد: این آمادگی از سوی مدارس وجود دارد که خدمات لازم برای رفت و آمد دانش آموزان را به خانواده‌ها ارائه دهند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: شرکت‌های حمل و نقل طرف قرارداد آموزش و پرورش برای ارائه خدمات به مدارس در زمان های مختلف آمادگی دارند، بنابراین درخواست سرویس در ‌ماه‌های آینده و پس از بازگشایی بیشتر مدارس هم امکان پذیر است.

 

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش درباره افزایش قیمت سرویس‌های ایاب و ذهاب دانش آموزان گفت: شورای شهر هر شهرستان میزان افزایش قیمت سالانه سرویس مدارس را تعیین می‌کند بنابراین این مبلغ در شهرهای مختلف متفاوت است.

وی افزود: بر اساس اعلام شورای شهر در کلان‌ شهرهایی مانند تهران بین ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش قیمت حمل و نقل عمومی را خواهیم داشت.

عباسپور ادامه داد: در خصوص پوشاک مدارس نیز شورای مدارس با در نظر گرفتن شرایط خاص خانواده ها تصمیم گیری خواهند کرد و سیاست بر این است که در این مورد فشاری به خانواده ها متحمل نشود.

عباسپور همچنین درباره واکسیناسیون رانندگان اظهار داشت: هر راننده باید کارت واکسن داشته باشد و مدیر مدرسه باید کارت واکسن آنها را حتما رویت کند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات