وزیر جهاد کشاورزی وارد شیراز شد

وزیر جهاد کشاورزی در آستانه هفتمین سفر استانی رئیس جمهوری، چهارشنبه بیست و یکم مهرماه وارد فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز شد. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: سید جواد ساداتی‌نژاد در بدو ورود مورد استقبال احمد طمراسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس قرار گرفت.

وزیر جهاد کشاورزی در این سفر به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری به شهرستان های خفر، جهرم، زرین دشت، داراب، فسا و سروستان عزیمت می کند.
دیدار با مردم، بازدید از طرح ها و شرکت در جلسه شورای اداری از جمله برنامه های این سفر است.
وزیر جهاد کشاورزی تا پایان پنجشنبه بیست و دوم مهرماه ۱۴۰۰ در استان فارس حضور دارد،و سفر وزیر در روز اول با بازدید از پروژه های بخش کشاورزی شهرستان خفر آغاز می شود و با حضور در شهرستان سروستان و در نهایت شورای اداری استان فارس در روز دوم پایان می یابد.
در این سفر محمد مهدی برومندی معاون وزیرجهاد کشاورزی در امور باغبانی، علیرضا مهاجر معاون امور زراعت، شاهپور علائی مقدم رئیس سازمان امور عشایر ایران، علیرضا رضازاده مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی و محمد علی نصیری مشاور وزیر و رئیس سازمان حراست، ساداتی نژاد را همراهی می کنند.

آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی رئیس جمهوری روز پنجشنبه ۲۲ مهرماه به استان فارس سفر می‌کند و جمعی از اعضای کابینه، وی را در این سفر همراهی می‌کنند و در نقاط مختلف استان حضور می‌یابند.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات