فرمانده سپاه کازرون خبر داد:

آزادی ۱۲ زندانی در شهرستان کازرون

فرمانده سپاه ناحیه کازرون با اشاره به اهمیت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اعلام کرد که به این مناسبت، به همت مسئولان قضایی ۱۲ زندانی در شهرستان کازرون آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند. 

پایگاه خبری مطبوعات فارس: سرهنگ پاسدار غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون پنجشنبه اول مهر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا در چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس، به خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت رئیس دادگستری کازرون حجت الاسلام والمسلمین انصاری و فرمانده بسیج حقوقدانان سپاه کازرون و برادر رحمانی ریاست زندان کازرون ۱۲نفر از زندانیان و محکومین جرائم مالی غیر عمد از زندان آزاد شدند.

فرمانده سپاه ناحیه کازرون ادامه داد: بدهی این ۱۲نفر بالغ بر ۳میلیارد ریال بوده که با تشکیل یک کمیته و جلب رضایت شاکیان و همچنین همراهی خیرین و نیک اندیشان، وجوه مورد نیاز برای آزادی این زندانیان تامین و زمینه آزادی آنان فراهم شد.

توکل همچنین از برگزاری صبحگاه مشترکی با حضور همه یگان‌های نظامی مستقر در شهرستان کازرون خبر داد و گفت: این برنامه صبح شنبه و در محل پادگان صفر هفت ارتش در کازرون برگزار می‌شود.

او با یادآوری اینکه برنامه صبحگاه مشترک در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، گفت: به همه ثابت شده است که دشمنان و استکبار جهانی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران و آمادگی نیروهای مسلح کشورمان، سخت آشفته و نگران هستند.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون ادامه داد: اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح ما در کنار دیگر نهادهای مستقر در شهر کازرون افتخاری برای جمهوری اسلامی و همچون خاری در چشم دشمنانی است.

او با بیان اینکه ادامه حرکت رو به جلو در بخش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مستلزم وجود جامعه‌ای ایمن و منظم است، گفت: خوشبختانه امروز کشورمان دارای ویژگی‌های منحصر به فردی در حوزه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه کازرون با یادآوری اینکه نیروی‌های مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اقتدار و امنیت را در نقاط مختلف کشور برقرار کرده است، رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانان این مرز بوم در طول دوران ۸ سال دفاع مقدس، باعث پیشرفت ایران اسلامی در زمان کنونی شده است.

برچسب ها :
 
از   0   رای
0

عکس های خبر

نظرات